28-10-2017 & 29-10-2017: Bunker Hill

In het kader van beter te vroeg dan te laat: Is er iemand die toevallig vrijdag de 27ste langs het station (Daarleveen) komt?
Alvast bedankt :D
 
In het kader van beter te vroeg dan te laat: Is er iemand die toevallig vrijdag de 27ste langs het station (Daarleveen) komt?
Alvast bedankt :D

Had je heel graag opgehaald @Camilo, maar heb de auto stampvol zitten! Mocht je echter niemand anders vinden fix ik wat..
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Had je heel graag opgehaald @Camilo, maar heb de auto stampvol zitten! Mocht je echter niemand anders vinden fix ik wat..

Komt goed tovarisch, geen zorgen. Had de vorige keer ook een onverwachte oplossing, en ik vertrek deze keer eerder van huis. Dus dan haal ik de bus nog naar Daarle n' Tip. Dan is het 2,5km ipv 5-6km naar het station :p
 
@all

het vorige topic en deze werken super voor de motivatie. Helaas kan ik dit weekend niet.

Worden deze skirms periodiek gehouden? Zeg maandelijks ofzo? Dan probeer ik de volgende keer in iedergeval zondags mee te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@all

het vorige topic en deze werken super voor de motivatie. Helaas kan ik dit weekend niet.

Worden deze skirms periodiek gehouden? Zeg maandelijks ofzo? Dan probeer ik de volgende keer in iedergeval zondags mee te doen.

Yes! Bunker Hill is ieder laatste weekend van de maand, tenzij in dat weekend de eerste dag van de nieuwe maand valt; dan een weekje eerder ;-)

Leuk om te lezen dat 't motiverend werkt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Worden deze skirms periodiek gehouden? Zeg maandelijks ofzo? Dan probeer ik de volgende keer in iedergeval zondags mee te doen.

Ja, Bunker Hill word elk laatste weekend van de maand gehouden. Tegenwoordig zit er een aardig forumleden aanhang bij die maandelijks gaat dus je zult ook nooit alleen zijn!
 
Als ik de weersverwachtingen van Daarle erbij pak, en die precies uit zouden komen, hebben we poepieveel geluk!

Vrijdagnacht (vr op za) 02:00 een bui, zaterdagochtend (06:00) een bui en zondagmorgen 10:00 een kleine. We gaan het meemaken! :)

Neem in ieder geval m'n partytent mee deze keer (6x4m) @Tactical Bear @FlyingViking @Alissa @Robbert_Hoff @Camilo
Yesss! Supergoed!

Robbert en ik zijn iets later, houden jullie een plekje voor ons vrij? ;)

Heeft er trouwens iemand nog een holstertje liggen die niet gebruikt wordt (voor 1911 of universeel)? Heb nu wel m'n sidearm binnen maar het holster is er nog niet :(
 
Veel plezier mensen! Volgende maand ben ik er weer bij
 
Een super mooie dag gehad weer vandaag.. task force Ares heel lekker ingemaakt!
Morgen ben ik er helaas niet bij..
So finish the job tomorrow ladies and gentleman!!
See y'all next month!
 
Goed om te horen! Hoe is de storm en wind op zondag geweest? Was het met 90 graden schieten of viel het mee?