Hele weekend of 1 dag?
In het kader van beter te vroeg dan te laat: Is er iemand die toevallig vrijdag de 27ste langs het station (Daarleveen) komt?
Alvast bedankt![]()
Had je heel graag opgehaald @Camilo, maar heb de auto stampvol zitten! Mocht je echter niemand anders vinden fix ik wat..
In het kader van beter te vroeg dan te laat: Is er iemand die toevallig vrijdag de 27ste langs het station (Daarleveen) komt?
Alvast bedankt![]()
Dat zou top zijn thanks!Cam, ik kan je denk ik wel ophalen. Ik ga uiteindelijk toch met m'n bus dus heb ik ruimte zat! Wil je zelfs nog wel ophalen in Almelo station, misschien makkelijker?
betekend dit dat Boris genezen is van zijn verwonding?Cam, ik kan je denk ik wel ophalen. Ik ga uiteindelijk toch met m'n bus dus heb ik ruimte zat! Wil je zelfs nog wel ophalen in Almelo station, misschien makkelijker?
betekend dit dat Boris genezen is van zijn verwonding?![]()
@all
het vorige topic en deze werken super voor de motivatie. Helaas kan ik dit weekend niet.
Worden deze skirms periodiek gehouden? Zeg maandelijks ofzo? Dan probeer ik de volgende keer in iedergeval zondags mee te doen.
Worden deze skirms periodiek gehouden? Zeg maandelijks ofzo? Dan probeer ik de volgende keer in iedergeval zondags mee te doen.
Yesss! Supergoed!Als ik de weersverwachtingen van Daarle erbij pak, en die precies uit zouden komen, hebben we poepieveel geluk!
Vrijdagnacht (vr op za) 02:00 een bui, zaterdagochtend (06:00) een bui en zondagmorgen 10:00 een kleine. We gaan het meemaken!
Neem in ieder geval m'n partytent mee deze keer (6x4m) @Tactical Bear @FlyingViking @Alissa @Robbert_Hoff @Camilo