Ik wil op deze manier ook iedereen bedanken. Skirm verslag heeft iedereen al wel gelezen dus dat laat ik even voor wat het was.
Voor mij was dit mijn eerste weekend skirm en gelijk goed ontvangen door @Vladimir @lotte en @Peter !! Super bedankt daarvoor.
Het mooiste aan het weekend vond ik denk ik nog wel de hele sfeer, de kampvuur gesprekken 's avonds en het eten met 13 man bij de Turk op zaterdagSuper gezellig!!
Hopelijk volgende keer weer, moet alleen kijken of ik augustus kan.
@Legendary Hij zat bij de SFRT/TFA. Hij heeft wel een officiële waarschuwing gekregen hiervoor begreep ik. op 3 meter full auto een busje in schieten is blijkbaar niet de bedoeling.
@Boudewijn wat voor pipo is dat dan geweest, dat hij het nodig vond om je point-blank helemaal vol te sproeien? Iemand met zo'n M134 Minigun of een HPA met de slang vol open?
Kan me idd voorstellen dat je daar niet gelukkig van wordt, neem aan dat hij op z'n minst excuses heeft gemaakt?
De omschreven jeuk kunnen ook de brandharen van eikenprocessierupsen zijn. Mocht de jeuk aanhouden, ff langs de huisarts.