28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

Ik ben blij dat iedereen genoten heeft.
Volgende maand of de maand daarop zijn wij,Lotte en ik er weer.
Hangt nog even af van wat er vanuit de club nog word bedacht qua skirms.:cool:

• Leuk
Waarderingen: Alissa
Ik wil op deze manier ook iedereen bedanken. Skirm verslag heeft iedereen al wel gelezen dus dat laat ik even voor wat het was.

Voor mij was dit mijn eerste weekend skirm en gelijk goed ontvangen door @Vladimir @lotte en @Peter !! Super bedankt daarvoor.

Het mooiste aan het weekend vond ik denk ik nog wel de hele sfeer, de kampvuur gesprekken 's avonds en het eten met 13 man bij de Turk op zaterdag :) Super gezellig!!

Hopelijk volgende keer weer, moet alleen kijken of ik augustus kan.

Ik wil op deze manier ook iedereen bedanken. Skirm verslag heeft iedereen al wel gelezen dus dat laat ik even voor wat het was.

Voor mij was dit mijn eerste weekend skirm en gelijk goed ontvangen door @Vladimir @lotte en @Peter !! Super bedankt daarvoor.

Het mooiste aan het weekend vond ik denk ik nog wel de hele sfeer, de kampvuur gesprekken 's avonds en het eten met 13 man bij de Turk op zaterdag :) Super gezellig!!

Hopelijk volgende keer weer, moet alleen kijken of ik augustus kan.

Helemaal vergeten! Het eten bij de turk, was onwijs gezellig!

Na het lezen van deze positieve ervaringen hoop ik er aankomende keer echt bij te zijn...
Thanks for sharing!

Het was ook een gezellig vet weekend,en voor het eerst een SL geweest,wel second,maar moet nog wel veel leren hierin merk ik,
leuke acties gehad en gezien
We hadden ook een te gekke groep, met toffe lui
de avondjes waren geselki,en uit eten was super heerlyk
helaas gingen myn voetjes weer fout,grr,en de zondag wilde myn rug en voeten niet meewerken,dus begonnen met tent opruimen,en de jongens van 3 division meegeholpen met rotzooi opruimen,vuilnis,peuken en haspels en stoelen enz
En het is altyd leuk om nieuwe gezichten te ontmoeten van het forum
Ja,en Acn-leden nemen de nieuwelingen altyd mee op sleeptouw,dat is toch normaal
ik had geen last van bultjes gelukkig
Iedereen onwys bedankt voor dit super te gekke weekend

• Leuk
Waarderingen: Peter
@Legendary Hij zat bij de SFRT/TFA. Hij heeft wel een officiële waarschuwing gekregen hiervoor begreep ik. op 3 meter full auto een busje in schieten is blijkbaar niet de bedoeling.

Nee,dat was ook iets wat bij mij vraagtekens opriep.
En sowieso binnen 5 mtr. vuren op iemand is niet netjes. :confused:

@Legendary Hij zat bij de SFRT/TFA. Hij heeft wel een officiële waarschuwing gekregen hiervoor begreep ik. op 3 meter full auto een busje in schieten is blijkbaar niet de bedoeling.

Ik doelde eigenlijk niet zo zeer de 7 kills van het busje. Meer wanneer die bij de bunkers etc. zat. En ik vermoed dat hij op rechts ook heeft gezeten in de ochtend.

Maar zo heet zijn filmpje helaas van afgelopen weekend bij Bunker Hill.

En niet meer dan terecht dat hij een officiële waarschuwing ervoor heeft gehad!

Was alleen nieuwschierig of ik nog bekende zou tegen komen in zijn filmpje.

interessant van die pistol move aan t begin ja. De marshall staat er bij en kijkt er naar gehehe.

Volgens mij willen ze bij BH zo min mogelijk pangen, maar binnen de 5 meter moet t dan wel netjes gaan. Tenmisnte dat werd de laatste keer dat ik er was afgesproken.

Het hele pangen is altijd een discussie...

Laatste game ook; teammate wordt gepanged, maar kijkt de andere kant op en door de drukte heeft hij totaal niet door dat er een vijand naast hem staat en gaat door met schieten op de tegenstander... de panger roept nog een keer of 3 pang en raakt duidelijk gefrustreerd. Uiteindelijk ben ik er ff naartoe gelopen, want ik was daarvoor al afgeschoten, maar als er i.p.v. pang roepen gewoon op het been of op het vest geschoten was was er niks aan de hand...

Persoonlijk denk ik dat er genoeg middelen beschikbaar zijn om je gezicht te beschermen en dat het part off the game is dat je een keer van 2 of 3 meter beschoten wordt, geen gezeur meer dat je hem helemaal niet geraakt hebt want vanuit die positie was de bb 5mm langs hem heen gegaan en het excuus van niet gehoord ofzo...

Uiteraard m.u.v. een sniper en of DMR speler, die kan op korte afstand natuurlijk gewoon de side arm pakken...

Heb zelf ooit "zonder" pangregel gespeeld en daarbij is met gezond verstand gespeeld en hebben we een top game gehad! Waarbij mensen juist uit zichzelf pang gebruikten op de momenten dat het onverstandig geweest zou zijn om te schieten... toen ook wel van dichtbij een bb gepakt en tja, je voelt het en het geeft een plekkie...

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Jan, Rick191 en Sadiek
Zag het filmpje en dacht: dat was misschien teveel van het goede. Full auto op die afstand kan niet lekker zijn. Had misschien iets verder weg moeten staan.

Laatst een salvo van een 60+ BBs van een meter afstand gekopt, was niet heel erg prettig kan ik je vertellen. (Goggles bekrast want alles sloeg kapot, overal stukjes BB door masker e.d.) Pangen geeft discussie, maar we moeten wel een beetje slim en respectvol met elkaar om gaan.

Vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar misschien binnenkort weer even een dagje skirmen.

@Boudewijn wat voor pipo is dat dan geweest, dat hij het nodig vond om je point-blank helemaal vol te sproeien? Iemand met zo'n M134 Minigun of een HPA met de slang vol open?

Kan me idd voorstellen dat je daar niet gelukkig van wordt, neem aan dat hij op z'n minst excuses heeft gemaakt?

@Boudewijn wat voor pipo is dat dan geweest, dat hij het nodig vond om je point-blank helemaal vol te sproeien? Iemand met zo'n M134 Minigun of een HPA met de slang vol open?

Kan me idd voorstellen dat je daar niet gelukkig van wordt, neem aan dat hij op z'n minst excuses heeft gemaakt?

Was een pipo die de hele dag al met godmode aan speelde en gewoon even een M4 helemaal leeg sproeide terwijl ik wilde pangen (deed ik ook) omdat hij in de bosjes lag waar de BBs hem niet raakten. Hij "schrok" maar heeft verder niets gezegt.

Maar nodig ze gewoon niet meer uit als ik weer een event organiseer. Ben snel klaar met dat soort kneuzen.

De omschreven jeuk kunnen ook de brandharen van eikenprocessierupsen zijn. Mocht de jeuk aanhouden, ff langs de huisarts.

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
nah dat zijn niet de plekjes die ik had. Bij mij is het sinds woensdag ook alweer weg.

@Crumble gelukkig maar. Zou redelijk funest zijn als je je dekking eerst moet voorbehandelen...

flamethrower004.jpg

vooral in de zomermaanden zoek je het wel op als fanatiek airsofter in en onder de struiken. Rupsen, Teken, Mijten etc etc... Het risico op een BB koppen valt d'r bijna bij in het niet.

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw