28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

bvdzeeuw

Well-Known Member
7 jun 2015
852
487
Trophies
18
In het kader beter te vroeg dan te laat..

Ik en 3 tal vrienden zullen dit weekend te vinden zijn op bunkerhill. Mocht je voor dat weekend nog niks te doen hebben/ een veld zoeken om te spelen: zoek niet verder!

Aanwezig:

@bvdzeeuw (weekend )
@Ome_Philip (weekend)
@Elmar_746 (weekend)
@Theunis_B (weekend)
@Wijnand (misschien)
@Crumble (weekend)
@Tactical Bear (weekend of dag)
@WillemRT (zondag)
@Sgietvlees (zondag)
@Dutchvader (zondag)
@Hendriksie (Dag)
@Alissa (weekend)
@Vladimir (weekend)
@lotte (weekend)

[RSVP=2738]Click here to RSVP[/RSVP]

Daan63 - 1 - Zondag
Dimicare - 1 - Zaterdag
husky - 1 - Zaterdag
Jelle Schiks - 1
Legendary - 1 - Zaterdag
lotte - 1 - weekend, let's party
Luca - 2 - Dag
Peter - 1 - Weekend
PeterH - 1 - Zondag
Rick191 - 1 - zondag
Robbert_Hoff - 1 - weekend
Robin - 1 - Zaterdag
Sjoerd - 3 - + 2 vrienden
Vladimir - 1 - weekend
Wijnand - 1 - Zaterdag

Total: 18
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er helaas niet bij, ik moet dat hele weekend werken -.-
Augustus weer :p
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Ik hou nog ff slag om de arm. Beetje afhankelijk van hoe mijn oefenprogramma voor de voetbal er uit komt te zien. Feit is dat ik dan wel al weer 2 weken vol in training ben en dat de meeste Tweede en Derde Divisie ploegen dan hun eerste oefenduels hebben.
Dus hij staat wel in de agenda maar of ik er ook ben is maar de vraag :).
Augustus ben ik er sowieso
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Nog niet zeker. Wil er wel het hele weekend bij zijn. Na de vakantie even de agenda's checken.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Ik hou ook nog een slag om de arm.
We hebben al een afspraak dat weekend maar is nog nie zeker nie of die doorgaat.
Ik ben trouwens na 3 X onwel worden op mijn werk net na het drinken van een blik monster wel klaar met die drank. :(:eek:
 
Ik hou ook nog een slag om de arm.
We hebben al een afspraak dat weekend maar is nog nie zeker nie of die doorgaat.
Ik ben trouwens na 3 X onwel worden op mijn werk net na het drinken van een blik monster wel klaar met die drank. :(:eek:

Ja dan is het idd verstandig om er mee te stoppen. Lijkt me gezellig jullie weer te zijn! Horen het wel mochten jullie langs komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Zou best willen komen kijken, zit er dan vlak bij in mijn vakantie.

Kan ik daarvoor een introducee-uitnodiging krijgen? Of waar kan ik dat aanvragen?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan op de website van Bunker Hill, 3division.eu

De inschrijvingen voor juli zijn nog niet geopend, maar je kan alvast even kijken. Daar kun je je als introducé inschrijven en evt een huurkit huren als je van niemand een replica kunt lenen.
 
Dat kan op de website van Bunker Hill, 3division.eu

De inschrijvingen voor juli zijn nog niet geopend, maar je kan alvast even kijken. Daar kun je je als introducé inschrijven en evt een huurkit huren als je van niemand een replica kunt lenen.

bedankt, en ik stel maar vast de onbescheiden vraag. of er misschien iemand daar ook naartoe gaat van wie ik een replica kan lenen. ( = Meer geld voor eigen gear :D)
 
Aangezien bunker hill me heel gaaf lijkt hoop ik hier toch wel bij te kunnen zijn als mijn NABV pas optijd binnen is, en ik mijn eigen gear heb.
Ik kom dan wel alleen de zaterdag of de zondag als ik kom :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Wijnand
Aangezien bunker hill me heel gaaf lijkt hoop ik hier toch wel bij te kunnen zijn als mijn NABV pas optijd binnen is, en ik mijn eigen gear heb.
Ik kom dan wel alleen de zaterdag of de zondag als ik kom :cool:

Je kan als introducé natuurlijk altijd naar Bunker Hill @Joeyd93. Tenminste als je nog geen 6x bent geweest dan :). Maar dat geloof ik niet. Dus zin en tijd is gewoon gaan en met huurkid spelen.
Kost je bij Bunker Hill 35,- en 30,- voor de skirm.
 
Ik beloof nog niks, maar misschien dat ik 1 dag kom.
Ben nu het e.e.a. aan het bestellen en dat weekend ben ik waarschijnlijk vrij.
 
Je kan als introducé natuurlijk altijd naar Bunker Hill @Joeyd93. Tenminste als je nog geen 6x bent geweest dan :). Maar dat geloof ik niet. Dus zin en tijd is gewoon gaan en met huurkid spelen.
Kost je bij Bunker Hill 35,- en 30,- voor de skirm.

Daar heb ik zelf nog niet aan gedacht maar dat is zeker ook een optie ja. Vooral om mijn vakantieperiode af te sluiten zou het zeker volstaan. Goede tip!
En qua kosten is het redelijk gemiddeld als ik overal de prijzen kijk voor een introducé met huurkit.
Ik zal er eens over denken (mits ik dan zelf mijn gear nog niet heb natuurlijk :cool:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Ik had me al bijna ingeschreven voor het hele weekend tot ik me ineens bedacht dat ik dan op vakantie ben :p

Misschien even een goed plekje in Zwitserland zoeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Wijnand
Nu onderweg van Italie naar huis. Als ik thuis ben nog even goed de agenda's checken en dan inschrijven voor het hele weekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir