Ik hoop er ook bij te zijn! Dat wordt dan een van mijn eerste skirms met eigen gear 

Ik hoop er ook bij te zijn! Dat wordt dan een van mijn eerste skirms met eigen gear![]()
Tof Vader dan ga ik je zien ben er ook alleen de Zondag, ga je geen spijt van krijgen 3Division en BH zijn echt heel leuk en het huurmatriaal is echt goed.Ik heb me ingeschreven als introducee voor de zondag![]()
Die zijn altijd het leukst! Je draai vinden, weten wat je replica kan en niet kan.. en dan upgraden maar![]()
En anders gewoon beetje rondrennen als medic/zuster... winkwinknudgenudgeOp dit moment doet m'n replica dus niet zo heel veel, maar hopen dat hij het dat weekend wel doet![]()
En anders gewoon beetje rondrennen als medic/zuster... winkwinknudgenudge
Jij wil gewoon ZUSTER, ZUSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR roepen @Tactical Bear
Jij snapt hem @Wijnand ! Helaas ben ik er niet.. doe jij het voor me?
p dit moment doet m'n replica dus niet zo heel veel, maar hopen dat hij het dat weekend wel doet![]()
Dit is toch weer een mooi voorbeeld hoe de airsoft wereld in elkaar zitWij,Lotte en ik zijn er ook bij het heule weekend.
Alissa,wij hebben altijd back-up's mee dus mocht je replica problemen geven dan kan je er altijd eentje van ons lenen.
Dit is toch weer een mooi voorbeeld hoe de airsoft wereld in elkaar zittop @Vladimir
Goed geregeld Vla!Wij,Lotte en ik zijn er ook bij het heule weekend.
Alissa,wij hebben altijd back-up's mee dus mocht je replica problemen geven dan kan je er altijd eentje van ons lenen.
Inderdaad, en is ook niet zo gek, dit stel heeft genoeg replica's in de kast om heel BunkerHill te voorzien.Dit is toch weer een mooi voorbeeld hoe de airsoft wereld in elkaar zittop @Vladimir
Inderdaad, en is ook niet zo gek, dit stel heeft genoeg replica's in de kast om heel BunkerHill te voorzien.![]()
Ik denk dat ik er ook wel weer een dagje ben, nog meer WWII spelers die komen?![]()
Wij,Lotte en ik zijn er ook bij het heule weekend.
Dat zou echt fantastisch zijn! Dankjewel! Ik zag er namelijk al wel een beetje tegen op, de kans is er dat ik m aan het eind van de maand nog niet eens terug heb :/.
En @Tactical Bear en @Wijnand ; ik hou jullie eraan![]()