28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

..Zit eraan te denken om me naast de TacSim van Airsoft Heaven óók aan te melden voor Bunker Hill. Is een weekend ook tof als je alleen komt? (lees: wie gaan er, en kan ik aansluiten bij mensen?)

Volgens mij, als ik het zo lees, zijn er genoeg mensen van het forum! Dus ook genoeg mensen om mee aan te haken. Gewoon even forum aankondigen dat je er bent die dag, vervolgens de dagen even op zoek gaan naar bekenden :)

Weest niet bang om aan te spreken.. dan sluip je gewoon stealthy achter ze aan en ga je bij hun squad staan :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Daan63 en Joris
..Zit eraan te denken om me naast de TacSim van Airsoft Heaven óók aan te melden voor Bunker Hill. Is een weekend ook tof als je alleen komt? (lees: wie gaan er, en kan ik aansluiten bij mensen?)

Eerst pagina staat de hele lijst met mensen die gaan. En of je kan aansluiten is maar net hoe sociaal jezelf bent :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Yadus en Joris
Hoe stapt een halve man over?? Of was het een operator in een rolstoel? :p

Was een geintje van Edwin van Straaten van 3division die de briefing daar altijd doet :). Zal wel te maken hebben met de inmaakpartijen die de SFRT de laatste tijd toch wel redelijk te verduren heeft gehad.
En als het overgrote deel dan SFRT kiest en er dus flinke onevenheid is, werkt humor vaak wel het beste om dingen op 1 lijn te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Twijfel... Als ik zie hoeveel mensen weer mee gaan heb ik zin om ook te gaan en om nu bij de goede partij te zitten. Maar aan de andere kant kom ik die zaterdag terug van een week kamp waar ik leiding moet geven en waarschijnlijk ben ik dan al vrij gesloopt.
 
63727_474144322624059_345682744_n.jpg


Yeah Grote Groep,
Cobra For Life
 
Zit te kijken of ik ook de zaterdag kan, ligt eraan of de spullen binnen zijn om mijn mesh mask vast te maken aan mijn boonie (veiligheid voor alles)