28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

Zit te kijken of ik ook de zaterdag kan, ligt eraan of de spullen binnen zijn om mijn mesh mask vast te maken aan mijn boonie (veiligheid voor alles)

Hoe wil je dat gaan doen? Heb zelf m'n mesh aan m'n fast helmet gemaakt zonder extra materiaal. Als je hulp nodig hebt; let me know!

Hoe wil je dat gaan doen? Heb zelf m'n mesh aan m'n fast helmet gemaakt zonder extra materiaal. Als je hulp nodig hebt; let me know!

Zoals ik er een eerder heb vastgemaakt aan mijn helm, met druk knopen. Nu heeft de boonie van die slappe draadjes dus daar lukt het niet op, maar wel heb ik een Gopro headmount besteld voor de nieuwe actie cam. Die wel weer van die harde bandjes heeft waar druk knopen doorheen kunnen.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Zojuist heb ik mij en 2 vrienden ingeschreven bij 3Division voor zaterdag de 29e juli! Dit is voor alle 3 onze eerste skirm, we hebben dus een huurkit erbij gedaan. Ik heb er zin in, tot dan!
Ga je geen spijt van krijgen. Ik zie je daar! ;)

• Leuk
Waarderingen: Sjoerd
Sigh... twijfel twijfel.. Zowat het hele forum gaat. Heb ook wel heel erg veel zin! :-)

Eerst de 16e de TacSim van Airsoft Heaven maar eens doen.

Ik kan helaas niet. Vrouw moet hele weekend werken en om nou 2 kids mee te nemen lijkt me niet handig.

Iedereen heel veel plezier, kom een andere keer wel mee.

En idd de 16e wel lekker skirmen.

Ik kan helaas ook niet meer, maatje van me moet de storingsdienst van zijn collega overnemen dat weekend.:mad:

Ik probeer mezelf te registreren op de website van 3Division, maar de website lijkt slecht te werken.

Iemand anders die dit probleem ook heeft?

Heb het geprobeerd via me telefoon en via de laptop.

EDIT: never mind, inschrijven voor het event gaat wel. Maar een account aanmaken, lijkt niet te werken haha.

Dacht dat je persee een account moest maken om te kunnen inschrijven. Mocht ik me gear hebben en er is nog plek, schrijf ik me in! :D

Laatst bewerkt:
Hoop dat ik er bij kan zijn. Klein ongelukhe gehad op werk. Verwarming blijkbaar niet goed opgehangen en tijdens t aansluiten valt hij van zn plek en komt op me pew pew vinger terecht.. nagel er compleet af 4 hechtingen erin verband omheen en zit tot nu toe niet veel beweging erin dus ff afwachte :(

Hoop dat ik er bij kan zijn. Klein ongelukhe gehad op werk. Verwarming blijkbaar niet goed opgehangen en tijdens t aansluiten valt hij van zn plek en komt op me pew pew vinger terecht.. nagel er compleet af 4 hechtingen erin verband omheen en zit tot nu toe niet veel beweging erin dus ff afwachte :(

Je hebt nog 9 andere vingers...

Ai nasty... Maar je hebt nog 2 weken om te herstellen :) good luck!!

"Oef",dat klinkt pijnlijk.
Ik hoop dat het meevalt voor je maar heb dat zelf ook meegemaakt en kon niet slapen s'nachts.
Sterkte en hopelijk tot op BH.

Ik heb nog wat vraagjes als newbie voor BH:
- kan je daar je telefoon en eventueel Lipo's opladen?
- Hoe zit het met eten? (moet ik voor alle dagen zelf lunch/ontbijt en avond eten meenemen?)
- Zijn campingplekken vrij te kiezen of wordt er ingedeeld??

Ik heb nog wat vraagjes als newbie voor BH:
- kan je daar je telefoon en eventueel Lipo's opladen?

Ja, wel een haspel of verleng snoer mee nemen ;)
- Hoe zit het met eten? (moet ik voor alle dagen zelf lunch/ontbijt en avond eten meenemen?)

Is een kantine waar je wat kan halen
- Zijn campingplekken vrij te kiezen of wordt er ingedeeld??

1lange gras strook waar je een plekkie kan kiezen. Maar meestal sluit iedereen gewoon netjes aan op de tent naast zich

Beantwoord in quote ;)

• Leuk
Waarderingen: Crumble
Inquote beantwoorden?
Dat kan dus ook.
Leuk. :)

Er is 220 V met haspels.
Neem dan wel een verlengsnoer mee want meerdere tenten moeten het hebben van 1 haspel.

Eten voor de avond mag je zelf meenemen of naar een shoarma/kebab boer in de buurt gaan.

Er is wel beperkte mogelijkheid in keuze voor je tent te plaatsen.
Meestal spreken we met de orga af dat ACNers bij elkaar gezet kunnen worden.

• Leuk
Waarderingen: Crumble
Aah top, hoop dat ik mn tentje dan bij jullie kan zetten!! Rest komt ook wel goed!