28 - 29- 30 juli weekend bunkerhill

Ik heb al toegezegd voor iets anders dat weekend, mocht dat niet doorgaan kom ik zeker ook het hele weekend! ;)
 
Jij snapt hem @Wijnand ! Helaas ben ik er niet.. doe jij het voor me?

Als ik er ben doe ik het op zeker @Tactical Bear. Maar is nog niet zeker dat ik er dat weekend ben. Maand erop op zeker wel. Dan heel het weekend zelfs.

Maar goed Bunker Hill het is ff sturen maar ok dan heb je ook echt wel iets. Ik vermaak me er altijd heel erg goed. Is voor mij echt een top veld.

In de planning staan nog :
Fort Barchon
Gasselte
Beide dit weekend heel het weekend een skirm. Alleen geeft hij in de Ardennen voor zondag net iets beter weer aan als Gasselte. Dus hier zit de twijfel er goed in.
 
Dit is toch weer een mooi voorbeeld hoe de airsoft wereld in elkaar zit :) top @Vladimir

Absoluut @Crumble.
Stukje trots en liefde is toch je replica (of back-up) maar aan de andere kant is het niks fijner om je replica in actie te zien. Tenminste dat heb ik dan :).
Niks mooiers als iemand opmerkingen maakt over je replica en vervolgens de vraagt of hij er eens mee mag schieten :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble en Vladimir
Ik denk dat ik er ook wel weer een dagje ben, nog meer WWII spelers die komen? :D
 
Wij,Lotte en ik zijn er ook bij het heule weekend.
Alissa,wij hebben altijd back-up's mee dus mocht je replica problemen geven dan kan je er altijd eentje van ons lenen.
Goed geregeld Vla!

Dit is toch weer een mooi voorbeeld hoe de airsoft wereld in elkaar zit :) top @Vladimir
Inderdaad, en is ook niet zo gek, dit stel heeft genoeg replica's in de kast om heel BunkerHill te voorzien. ;)
 
Wij,Lotte en ik zijn er ook bij het heule weekend.
Alissa,wij hebben altijd back-up's mee dus mocht je replica problemen geven dan kan je er altijd eentje van ons lenen.

Dat zou echt fantastisch zijn! Dankjewel! Ik zag er namelijk al wel een beetje tegen op, de kans is er dat ik m aan het eind van de maand nog niet eens terug heb :/.

En @Tactical Bear en @Wijnand ; ik hou jullie eraan :p
 
Dat zou echt fantastisch zijn! Dankjewel! Ik zag er namelijk al wel een beetje tegen op, de kans is er dat ik m aan het eind van de maand nog niet eens terug heb :/.

En @Tactical Bear en @Wijnand ; ik hou jullie eraan :p

Alleen als je me ook letterlijk ff komt zusteren @Alissa. Ik ben meer een frontline sniper dus ik heb die zusterrrrrrrrrrrrrrrrrrr nog wel eens nodig :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Alissa
Twijfel, twijfel. Die zaterdag kom ik terug van een week zomerkamp met de scouting. Maar ik heb ook wel weer erg zin om weer er op uit te gaan... Jullie horen nog van mij.