28/29 juni Bunker Hill – Retaliation

Als het een beetje meezit staan de foto's vandaag of morgen op de 3division website en facebook.
 
ja dat is niet zo gek als hij weer eens zo'n Bui heeft :p
Je zou het ook een JanBui kunnen noemen.
 
Het was een leuke dag zaterdag, mooi afgesloten met Robin zijn fantastische rol!!
 
Aha dus daarom had Jan een ¨neusspray" mee, ik vond het al zo raar daarna :p
 
Top dagje gehad, bedankt iedereen! Helaas wel een incident met iemand van de SFRT in de middag waardoor ik in mijn gezicht een wond(je) heb overgehouden door een bb. Hij was waarschijnlijk gefrustreerd door het feit dat ze in de ochtend werden afgemaakt. :p
 
Ja had ik ook op zaterdag minder dan 2 meter op me buik geschoten onder me vest. Na dat ik hem al had gepangt. Blij dat het op me buik was. 
 
Was leuk om tegen jullie te spelen. Lastig en gefeliciteerd! Vond het super.
 
Mooie zondag gehad met eigenlijk best goed  weer op die 2 stortbuien na dan,jammer dat er een kabelbreuk in mijn PTT knop zat dus geen communicatie met het team.
Mooie skirm daar in Daarle volgende keer maar weer gaan.
 
Ik heb zelf ook zeker genoten en ik kan niet wachten tot de volgende keer!

Inderdaad in de middag de flank verdedigen vlakbij het B2 gebouw ging niet helemaal vlekkeloos, maar op een gegeven moment toch nog flink kunnen door pushen en zelf 1,5 uur niet geraakt vanwege een tactische positie. We hadden op een gegeven moment met 2 man de hele bunker onder schot en controle :D
 
Ja ik zat vanmiddag te denken, we hadden daar gewoon vuursteun moeten vragen aan Charlie en zelf ook in delen naar voren en schieten. Dan hadden we daar wel positie kunnen krijgen. Maar dan hadden we iets meer mannen moeten hebben. 

@Mobius001 hahahaha! Ja precies, mijn dirty little secret... ;)

@Spectre1994 Hoe vond je het squadleaden gaan? ^_^ 
 
Mijn vraag aan de ACN leden en squadleaders (hoe onbeschoft het ook klinkt)

Hoe ben ik jullie nu voor de 2e keer bevallen?

of wordt die eerste keer niet meegerekend?
 
Mijn replica's deden het ook niet lekker maar nu heb ik het weer opgelost. Ik heb mijn hopup opnieuw afgesteld en nu schiet die weer perfect. En bij mijn m4 zat een bb tussen waar door hij niet goed feeden. Maar ook weer opgelost. 
 
@Arnold Berg Was de eerste keer intro dag of niet? Als het gewoon een skirm was wel :) Ik heb je veel gezien en dat ging wel goed. Hier en daar natuurlijk beginners dingen maar het werkte wel goed.
 
Mijn eerste keer was op een skirm met de twins en red bij Bunkerhill. 
Ik stond onder leiding van Bart.
 
@Jan, ik vond het leuk om te doen, maar wel pittig :p In het begin gaat het nog wel, omdat je squad dan nog bij elkaar is, maar als mensen her en der worden weggeschoten, is het moeilijk iedereen weer bij elkaar te krijgen.
 
haha ja klopt! Dat zal een hoop schelen wanneer er wat meer porto's zijn gok ik, maar het blijft lastig ja! Maar leuk om te horen! 
 
Ten eerste heb ik wederom een top dag gehad! 

Ik had voor het eerst een portofoon bij mij en dat is me heel goed bevallen. Ik kon zonder problemen steeds weer bij mijn squad aansluiten door middel van radio verkeer. 
Ik vond het wel jammer dat we zo weinig van het veld gezien hebben omdat de strijd zich eigenlijk op zo'n 1000 M2 plaats vond terwijl het veld zo'n 10.000 M2 groot is. Maar wie weet een volgende keer meer spreiding.

Na Gasselte staat Bunker Hill voor mij toch wel op een goede 2e plaats wat betreft locatie!

Eén minpuntje, we hebben wederom geen groepsfoto laten maken van alle ACN squads. Iets voor de volgende skirm dan maar.
 
Oh ships inderdaad! :eek: Dat hadden we in de pauze wel even kunnen fixen ja. 
 
De 26e bij veluwe airsoft! daar moet duidelijk een groepsfoto op de agenda!