28/29 juni Bunker Hill – Retaliation

Een spion in ons midden. Engels praten!!!  :p jan mag er nog sl voor staan. Dat staat stoerder. :-D 
 
Het is hier in Huizen nu hartstikke mooi weer zon schijnt, plaats mij morgen ook maar in een Squad bij jullie hoor, mijn zoon Vincent is Squad leader zie ik krijg ik als ex militair orders van mijn zoon.
 
Mobius een sniper kan geen rambo zijn die maakt teveel lawaai. :p dan is solid snake beter. 
 
en hoe was het? ik kwam @Jan nog tegen bij FPS meten maar kon niet aanspreken omdat ik zelf moest testen. daarna was hij weg.  Aangezien ik alleen er was voor FPS heb ik verder hem niet meer gezien omdat ik naar huis was. Wel nog clubje met ACN patch gezien waaronder 2 met DE camo (flectarn)
 
@Jan misschien wel handig om mijzelf in het groepje bij @Doron in het groepje te doen aangezien ik als introducee van Doron mee kom?

Maakt mij verder niet uit, maar een ideetje aangezien ik gewoon nog een groentje ben...
 
Helaas heb ik momenteel feeding problemen met mijn M4. Dat betekend dat ik met onze back-up replica moet gaan spelen, en we dus geen back-up meer hebben.. Deze laten we dus aan ons voorbijgaan.
 
Hier in Kampen hebben we een paar fixe wolkbreuken gehad..

Ben benieuwd hoe jullie het in Daarle hebben gehad.
 
ik heb hier geen regen gezien, alphen aan den rijn, en hoop dat morgen het allemaal meevalt.

"Vannacht zijn er enkele opklaringen en is het, met uitzondering van het zuidoosten, op de meeste plaatsen droog. Lokaal kan er mist ontstaan. De minimumtemperatuur ligt tussen de 9 en 13 graden en er staat weinig wind.Morgen overdag is er af en toe zon, maar er ontstaan ook weer enkele buien, wederom met kans op onweer. De middagtemperatuur wordt ongeveer 19 graden. Er staat een zwakke tot matige noordwestenwind." (Bron: KNMI)


volgens de knmi hebben we morgen 70% kans op neerslag met als resultaat 2 tot 8 mm regen.
 
Volgens Buienradar niet

db7000bcec.png
 
De hele speeldag geen regen gehad.
en ACN heeft mooie acties uitgevoerd. 
 
Zo, bijna alles, op replica's en eten na, zit alvast in de auto. De wekker staat op 5.15. Ik ben er klaar voor!
 
Ik heb alles al klaar gelegd dus hoef morgen alleen maar een broodje te smeren, drinken te pakken en klaar! 5.15 dat is uitslapen! Mijn wekker gaat om 05:00! :p
 
Zijn er al weer mensen thuis?

hebben de black cobra's vandaag ook weer gewonnen?
 
Ik zag het net op facebook.

heel mooi gedaan.
is de gouden dogtag vandaag ook weer verovert?

Zaterdag hebben we heel wat mooie acties gehad,en ik heb heerlijk gespeeld met Jan,Bart,en alle andere ACN-ers,en alles laten vallende Robin;-)
 
Het was een super gezellige Skirm weer. 

Black Cobra heeft met veel overmacht gewonnen. Is ook wel eens leuk. 

Jammer dat we zo'n klein stuk van het mooie grote terrein gezien hebben vandaag. 

Nu eerst op vakantie en in augustus weer de volgende Skirm.