28/29 juni Bunker Hill – Retaliation

Was de opkomst zo schaars van wege het voetbal, dat ze het speelveld hebben verkleind?

En hoe was het weer? volgens mij zijn er een paar fikse buiten over getrokken of nie ?

In ieder geval, mooi dat jullie er van hebben genoten .
 
Ik denk dat @fprebel bedoeld dat hij gewoon de hele dag op maar een klein stukje van het terrein heeft gezien. 
Volgens mij was het 's morgens volle bak, in de loop van de middag werd het wel snel rustiger.
En met grote regenbuien kun je tactisch voordeel behalen. Zeker omdat sfrt uit meisjes bestaat die allemaal in dezelfde bunker gaan schuilen. Want anders smelten ze.
 
Hee mensen ik heb het ook weer super naar me zin gehad vandaag! Is wel duidelijk dat we vandaag weer hebben gedomineerd in dit gevecht!
 
Yup black cobra's hebben gewonnen met 9-3. Was een lekker weekendje airsoften. Wil vooral Jan, Jeroen en bart bedanken voor de gezelligheid en jan voor de knakworsten geur.
 
helemaal geweldig vandaag, lekker kunnen spelen en mijn AA deed het super. Echt naar mijn zin gehad en ik kijk uit naar alle volgende keren!
 
Gelijk maar een r-hop en m-nub besteld binnenkort weer even knutselen. Merk altijd bij bh dat ik toch wel niet echt ver genoeg raak
 
mijn m4 deed het super qua afstand.

We lagen in een groen strook,en de tango zat in een B-bunker een stuk verder op.
Ik begon van een grote afstand op de deur openening te schieten,puur als afleiding zodat andere cobra´s bij het gebouw konden komen.
Dus ik ga schieten,hoor ik in ene van achteruit de bunker een hit geroep.
Ik stond er verbaasd van,maar anderen om mij heen bevestigden dat ik hem gehit had.

Later heb ik vlak voor eind,nog 2 tango´s weten te pakken op een mooie afstand.

Alleen jammer dat mijn headset naar zijn gruzelementen is geschoten.
 
Enorm naar m'n zin gehad. Ook enorm in gemaakt maar blij dat ik de SFRT kan heb gekozen. Als je ondanks het verlies er plezier in hebt, vind je het echt leuk toch? ;)

Helaas is van ons team 1 verkeerd terecht gekomen en daarbij een arm gebroken.

Hoorde wel veel geklaag over mensen die hun hits niet namen. Beetje jammer.

Maar goed, op naar de volgende skirm :)
 
Jammer inderdaad van het niet pakken van hits, daar hebben alle partijen last van. Soms denk je ook dat je iemand hit maar heb je de range niet of is hij afgeketst op een plek die ze niet voelen/horen.

Zeker als het regent of geregend heeft kan een grote druppel van een boom net zo goed een BB zijn. Maakt het wel moeilijk allemaal.
 
Ik wil jullie en speciaal David bedanken. Ik heb het enorm na mijn zin gehad, al was het wel warm in de Ghillie. Ik heb een goede indruk van airsoft gekregen. Ik kom zeker vaker mee en kan nu ook verder met mijn plan voor een centrum.
Jammer was het dat mijn apparaat het begaf. Vandaag maar weer in orde maken :) 
 
Dat mensen hun hits niet nemen dat hou je wel op ieder veld.
Moet wel zeggen dat op een gegeven moment de marshalls echt streng ging kijken of mensen inderdaad hun hits wel namen.
Dat vond ik wel echt goed van ze! Zie je namelijk niet overal!
 
Het was leuk om met je te spelen @Rick. Alleen als met sniper door gaat moet je net als ik de replica perfect gaan maken. Over een maand of twee drie wel ik er een betere barel er in gaan zeten. En de volgende keer hebben we de zelfde ghillie's aan. Lol
 
Inderdaad, hits niet pakken heb je altijd. Heb zelf ook twee keer gehad dat ik dacht nouja dat moet toch raak zijn maar goed! Niet gevoeld of niet gemerkt kan altijd he! Helemaal als je in het verliezende team zit en het moraal snel zakt krijg je dat snel. 
Dvankempen: Oh! Ik had helemaal niet door dat jij ook kwam! Jammer dat we elkaar niet gezien hebben idd. 
We hebben echt heerlijk gespeeld. Zaterdag was top! In de middag betere squad cohesie. In de ochtend niet, omdat we ineens een squad leader hadden die we niet kenden. Die zich weer meer opstelde als een platoonleader. 
Inderdaad echt top acties gemaakt ook. 

Zondag ging al gelijk helemaal lekker. Ik als Platoon commandant in de ochtend met drie mooie ACN squads om me heen. Wat een communicatie en samenspel. Loveley! In de middag heb ik minder kunnen doen vanwege de beslaande bril en de positie op een moeilijk te nemen flank. 

De tacticool verplaatsing in een monsoon met 5 personen was wel één van de mooiste momenten. Het water gutste gewoon langs je replica en gear <3 Maar het was zoooo vet! 

Iedereen bedankt voor jullie gezelligheid en inzet! Het was een top weekend :) 
 
In de hoosbui schuilende sfrt'ers stalken en afknallen was wel de tofsfe actie van de dag, inderdaad!
 
In het echt ben je trouwens kleiner dan je zou verwachten Jan ;-)

Met die hoosbui was ik stiekem best wel blij dat ik even binnen stond. Wel een teamkill gehad daar. Bericht was dat jullie massaal onze bunker gingen bestormen. Links en rechts al paar te pakken genomen door de rest, zie ik er 1 door de bosjes lopen. Volle laag.... teamgenoot. OEPS!

Wel spierpijn alom.
 
gehehe ik moet natuurlijk niet te groot zijn Micha, dan val je gelijk zo op en is verstoppen zo moeilijk ;)
 
Het leuke was dat door die monsoon mijn aa en gear ver schoon waren geworden XD
 
@ DRIVEN_TO_KILL. Hij functioneerde weer :) 3 gebroken bb's en een stukje stof.
Ik heb een hoop geleerd. Ondermeer een betere conditie :). Dan nog even een vraagje.....
Is er iemand die een plaatje van mij heeft geschoten? sniper op zondag