28 Mei Balls & Arrows

@tovenaaier 1x aangemeld middels "Uur-skirm" ... alles invullen, volgende, selecteren HOE VAAK je wilt, volgende , betaling selecteren, volgende, afronden.

Die computersystemen zijn zo moeilijk nog niet ;):D

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123 en Camilo
Ik ben van mening dat menig struikgewas bij B&A altijd mooie plekken bied voor snipers, zeker omdat de wind stilvalt tussen de 'dense' begroeiing. Enigste wat je dan nog moet doen is goed richten :P

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Tuurlijk. Het is een stuk effectiever als je visuele feedback kunt krijgen van wat je nou daadwerkelijk bereikt, en in hoeverre zo'n BB nog te voelen is en of het überhaupt nog consistentie bied op een bepaalde afstand.
:)

Dit idd! Heb ik bij Sander ook gedaan op onze jaaropening vorig jaar. Gewoon gaan staan en wijzen waar de BB langs vloog tot ie keer op keer kon hitten ;)

Ik heb al plannen dit weekend dus sla deze markt ook weer over. Leuke groep die gaat in ieder geval! Moet ik volgende markt even aan denken. Gezellig om te buurten ja!

Introduce kun je toch ook gewoon aanmelden? of moet je die dag ook met een nodige papierwerk meenemen ?

Elk jaar vergeet ik weer hoe ik het vorig jaar deed , ach ja gisteren 50 geworden dan ga je dingen vergeten haha

Had nog gekeken of ik wel kon die zondag, maar het gaat lukken! Ik heb mij gewoon aangemeld voor de hele dag Skirm 2x 3 uur. Zal wel voor 10 uur en rond de pauze beetje rondlopen op de markt. Het is mijn laatste Skirm voor 4 weken, aangezien ik dan op Bali (indonesie) zit :p (als het echt te gek wordt dan doe ik nog wel een Skirm op bali, ja er is ook een airsoft op bali).

• Leuk
Waarderingen: Wijnand en Camilo
Weet iemand op wel gedeelte van het veld gespeeld wordt tijdens de 3uur skirms?

Twijfel nog of ik ff die kant op kom....

Groet,
Peter

Naja ik lees dat er per sessie 90 mensen kunnen meedoen, normaal zijn dit er 220.

Daarnaast worden er ook uur skirms gehouden en loop je over een gedeelte van het veld naar de safety, dus ik denk dat er aan 1 kan 3uur gespeeld wordt en aan de andere kant de uur skirms...

Groet,
Peter

Nou als ik de aanmeldingen zie is het gewoon het hele veld, en ik ken alleen het hele veld als 1 geheel.

Dat vind ik dus ook het verwarrende... maar met 90 man op het hele veld wordt het wel zoeken naar tegenstanders... en er is dan geen veilige doorgang naar de safety + hoe wordt er gecontroleerd of je een uur of 3uur mag spelen?

Vandaar mijn vraag :)

Groet,
Peter

Jep heb B&A een ondertussen ff een berichtje gestuurd, als ik antwoord heb deel ik het.

Groet,
Peter

IMG_1152.PNG