Gisteren heerlijk geskirmd bij Ghosttown samen met o.a.
@WaterIsNat en
@michielvdz. Boomsmurf was helaas ziek maar we halen het nog wel een keertje in.
De teams waren erg gelijkwaardig. Eerste missies liepen super en ondanks dat er geen pangregel was werd er netjes gepangt wat een hoop mensen pijnlijke hits heeft bespaard.
Lekker een soort van tactisch kunnen spelen met de 6 personen met wie we waren, en lekker dekking aan elkaar gegeven, samen aangevallen en tegenstanders afgeleid. Zo nam Waterisnat iemand onder vuur waardoor hij in dekking moest en kon ik via het raam een knifekill maken om ze verder te stoten.
Door de samenwerking konden de speedsofters niet speedsoften en bleven ze telkens maar ergens achter een deur staan.
Na de pauze moesten we als team geel onze bezopen vriend José redden van de bom waar team rood hem aan vast had gemaakt. Vanuit zaal 3 aanvallen was echt een nachtmerrie. Overal zaten de spelers van team rood achter hoekjes en deuren verstopt zodat we ze alleen maar weg konden krijgen met rushen en hopen dat ze misten. Na een dik uur had ik José te pakken en ipv losmaken gewoon met bom en al naar onze basis getild onder dekking van volgens mij Michiel. Daar José bevrijd en toen begon onze wraak. De bom naar team roods bunker brengen in zaal 1. Vol goede moed vertrokken we maar team rood zat op de grens van zaal 2 en 3 dus we zaten flink vast. De bom lag toen net in zaal 2 en er waren constant 4 roode die de bom onder vuur namen. Weer een snelle rush en met mijn eigen M4 en die van een teamgenoot dekkingsvuur gegeven (Akimbo M4 is wel grappig met 2 volle midcaps) terwijl ik iemand door het raam van een container stuurde om de bom te pakken. De blikken van team rood toen ze de deur door kwamen waren geweldig
Daarna konden we weer doorstoten en na een dikke 2 uur hadden we hun basis opgeblazen. Toen volgde nog een team deathmatch die zou overgaan na free for all zodra de sirense klonk. Toen de sirene klonk kwam daar Waterisnat met een mooie treffer achter op mn vest en toen was het einde dag.
Heerlijk geskirmd en zeker voor herhaling vatbaar met de groep die nu mee was.