30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Daar gaan we weer! Voor de laatste keer van 2014 voor de meeste van ACN, naar Bunker Hill! 
De SFRT is aan het inlopen dus we moeten als Black Cobra's ervoor zorgen dat de voorsprong behouden blijft! 
Om de squad-indeling zo compleet mogelijk te maken, wil ik graag een headcount via onze agenda :) 
http://www.airsoftclubnederland.nl/events/bunker-hill-2/

Present, misschien met nieuwe sniper maar voorlopig nog als assault.

Ik kom zondag 30 november, dus niet het weekend!
Ik zal me ook aanmelden bij de agenda.

@[F]airsofter ?

EDIT: Hmmmz, waarom mag ik Leon niet taggen? Komt door die gekke tekentjes zeker?

Ik moet even kijken of ik het hele weekend aanwezig ben, of alleen op de 30ste. 

@Bart , als je alleen de zondag gaat dan kunnen we onderweg afspreken, als je het hele weekend gaat dan kan je i.i.g met mij mee terug rijden.

Hoewel ik 1 dag naar BH gaan afgezworen had, omdat ik het hele weekend gaan ontdekt heb, wil ik toch ook deze zondag niet missen. Nu alleen nog vervoer. ;)

@Peter als je mijn nummer in je phone zet en mij even Appt dan spreken we iets af voor die zondag.<div>Ik (wij) gaan ook alleen de zondag dus ik kan je wel langs halen. Wordt wel vroeg!
Met alle gear van iedereen voor één dag kan ik met max 4 man in de auto reizen. Dat is op dit moment Ik, Olivier weet ik nog niet, Jij en misschien Bart. (Als die niet het hele weekend gaat.)</div>

Ik zal ook acte de présence geven op de zondag.

@Michiel hoe staan jouw credits ervoor? Zal ik om 6 uur bij je op de stoep staan?

Oh dat zou wel gezellig zijn!
Zou wel voldoende credits moeten hebben maar je weet het nooit: Charme campaign has started.

"Hide yo kids, hide yo sidearms, cause he is borrowing each one out there"

Is Bunker Hill aan te raden als eerste airsoftevenement? Klinkt als een nogal grote bedoeling!

Ik heb er zelf ook mijn eerste skrim gehad.
Is nu ongeveer een jaartje geleden.
Mocht je voor de 30ste (als je teminste met ACN mee wil) je eigen gear NIET voor elkaar hebben:
Er zijn daar huurkits dus dat is ideaal.

Als je een beetje met ACN probeert mee te lopen en probeert als groep zijnde mee te komen zal dit zeker een leuke eerste ervaring zijn.
Je zult dan zien dat je daar als groep met team work veel kan bereiken.
Aan de andere kant, dit is 1 van de weinige velden waar dit ook echt kan.
Als je op een andere veld komt zal het wel heel anders zijn en iets meer ieder voor zich, dus het is niet helemaal hoe een gemiddelde skirm er uit zal zien.

Greetings

Legend, als je bereidt bent om als teamspeler te gaan skirmen dan is BH een hele goede eerste skirm. Bij BH kom je hoe dan ook in een Squad terecht en daar is team play gewoon heel belangrijk. Je bent van harte welkom om met ons mee te spelen maar je kan uiteraard ook de tegenpartij gaan versterken.

Als je wilt mee gaan met ons, Als het werkt bij jou (we hebben nu wat technische problemen met de site... :( ) dan kun je je aanmelden op ons agenda event voor de 30e. Dan neem ik je mee in de squad indeling :)