30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Heren, ik vond het een topdag, iedereen bedankt voor z'n bijdrage aan deze super Skirm. Voor herhaling vatbaar!!! En nu gaat mijn kaarsje langzaam uit........

Was weer een vette dag met de ACN club :)   SFRT weer eens dik gepowned.
Owja, ook een medic badge voor mij Bitte :)
Nu weer mn bedje in, waar het een stuk warmer is dan in daarle.... Brrrrr

Was super inderdaad! 
Persoonlijk een wat mindere dag als PL en SL. Veel bezig geweest met beslaande bril en het eerste uurtje communicatie problemen en er daarna niet lekker meer ingekomen voor mn gevoel. Alsnog wel een paar mooie acties gemaakt met mijn squad als SL dus wel een beetje goed gemaakt. Well done Charlie 01 :D 
Michiel super bedankt voor het overnemen van PL! En volgens mij heeft iedereen de sterren van de hemel gespeeld :D 
Tip's: 
- Squad cohesie was binnen mijn squad erg lastig. - Voor mn gevoel niet bijzonder veel status updates gekregen van Charlie squads. Had vast ook te maken dat ik geen radio's in mijn squad hadden die konden zenden op charlie net zodat ik om sitreps kon vragen. 
Top's: - Nooit alleen rondgelopen of mensen alleen zien rondlopen- Iedereen was flink op dreef! 

Vond het weer een fantastische en ACN-waardige skirm!

Iedereen heeft hard gewerkt en bleef maar gaan (dat stilstaan wat fris aan de bips was heeft misschien ook geholpen) En we hebben volgens mij ook weer netjes en respectvol gespeeld.

Had in het begin niet eens door dat ik de PL rol van je overgenomen had Jan, sorry daarvoor. Maar de situatie was op een gegeven moment zo dat het even handiger was om alles bij elkaar te houden. Man, wat ging het lekker en wat werkte iedereen hard.

Was zelfs zo dat ik rond B1 mensen tegen moest houden om door te blijven stoten omdat achter die B1 bunker de respawn van SFRT zat en we daar niet in de buurt mochten komen. De (tegenvallende) constante aanvoer van nieuwe mensen vanuit hun respawn zou betekenen dat we veel verliezen rond B1 zouden pakken terwijl we eigenlijk niets konden winnen. Voor sommige van ons frustrerend maar dan liever de "achterkant" van B1 gebruiken als buffer om de linie te houden. Begreep dat de "aanhang wagen" missie ook eerder succesvol afgerond was dan eigenlijk de bedoeling. En dan Robin-achtige acties van meerdere, Medics die maar door bleven gaan onder vuur, mensen die vlekkeloos elkaars rol overnamen als nodig. ACN FTW!!!

Zoals ik op Bunker Hill zei, geen enkel probleem! Liever dat iemand het overneemt en in een gat opvult dan dat het blijft liggen! Je deed het super! 

Sluit me volledig bij @Jan aan, dus @Michiel als Jan de volgende keer vraagt wie de rol van PL wil invullen dan gewoon reageren hoor, dan kan Jan met z'n AK's met Robin mee gaan rennen. ;-)

Ik zou niet met die plastic crapshit dingen gaan rennen.

Aan de andere kant is het wel makkelijk Jan spotten, je hoeft alleen maar de onderdelen te volgen :P

SHOTS FIRED! :P 

Ze schoten beter dan ik van te voren had bedacht Sander! Maar idd, plastic as fuck! 

Tikte die dingen perongeluk aan... magazijnclipje eraf hah!

Was awesome zondag! Het was soms inderdaad lastig om bij de squad te blijven, vooral als jij (Jan) of de second werden afgeschoten. Toch ben ik niet heel veel zonder ook maar 1 squad member ( van eigen squad) geweest.

Was er voor het eerst met eigen gear ( op Veluwe Airsoft na ehrm... hk416 op ze kop houden want hij feed niet :') ) en heb erg genoten, mijn m16 schoot goed! Toch merk je wel dat je dik 60% van het spel dingen mist als je geen Porto hebt, je hebt geen idee wat er aan de hand is etc. 

Thanks voor de awesome dag heren (en de ride Frank-Peter).

Een radio is vooral op een veld als Bunker Hill erg handig, daar moet je ook strategischer spelen dan op velden als Balls & Arrows en Veluwe Airsoft.

He @jan een iemand liep wel alleen! ;-) Maar ja ik wilde eigenlijk proberen om achter de tegenstander te komen. Wat helaas niet lukt een of andere sqaud liet me in de steek. :-P Maar ik heb genoten en nog nooit zoveel hit gemaakt. En een super actie gemaakt. En ook nog left for death mee gemaakt @Bart! :-P het was echt een geweldige dag.

Ondanks vreemde situtaties in het veld, zeker een leuke dag gehad met ACN.

Volgens mij heeft ACN zich echt wel weer bewezen als ''a force to be reckoned with'', en niet een bij elkaar geraapt zooitje.

Ik heb inderaad ook best veel gemist omdat mijn porto lastig deed.

Ook vooral in het begin best frustrerend omdat ik niet terug kon komen bij mijn squad.

Uiteindelijk 2 of 3 keer terug kunnen komen bij mijn suqad, maar echt het grootste gedeelte van de dag bij andere ACN teams aan gehaakt.

Alleen de laatste 10 a 20 minuten was ik even zonder ACNers.

Gewelig om s`morgens Robin bij je te zien komen, schooien om pistolen en dan 5 minuten later die grijns op robins gezicht te zien als hij weer de achterkant van een huisje gecleared heeft :)

Die zwarte AK van Jan schoot echt best ver.

Precisie leek wel tegen te vallen, maar dat bereik had ik niet verwacht.

Verder iedereen beankt voor het mogelijk maken van deze skirm dag :)

Greetings

30 -11 ja hoor daar was tie dan de eerste keer Bunker Hill vroeg me bedje uit, maar dat was het zeker waard moet ik zeker niet elke week gaan doen [ is gelukkig maar één keer in de maand] maar er komen zeker meer Bunker Hills voor mij.zo nu op naar de eerste skirm van 2015.

Gr Tonb

@driven-to-kill Ik ben michiel zaten gezellig met elkaar in een greppel. Michiel had geen ammo dus die zat met ze m9 te spelen, kreeg ie eindelijk een highcap van iemand werd ie gehit, daarna waren ik en die andere acn'er (hoe heet je ook alweer :P) nog over. Toen was het al snel gedaan na de respawn van de Sfrt. En dan ja, dead men dont speak ;)

We worden inderdaad een bij elkaar geraapt team ^_^

heerlijke teamplay gezien. Eigen squad olv michiel en hier en daar wat swaps in geval van losses.

Al met al 2 minuten samen met mn buddy Robin gestaan. En de 2e helft mn headshot treatment van Bart <3

Happy day!

ps: het was wel koud.