30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Aan alle kanten worden back ups aangeboden :) dus ik geloof dat het wel goed komt! Dank jullie wel :)

Mooi! Dan laat ik mijn M16 thuis, hoef ik iets minder mee te zeulen <3 Straks als ik verhuisd ben maakt me dat minder uit, dan hoef ik niet bijna 5 tot 10 minuten met die zooi van mn voordeur naar de auto ;) 

@Jan wat neem je allemaal wel niet mee? Gaat dat in één keer lukken, alles naar beneden? :-)

Ja ik moet straks dan ook wel weer trappenlopen... :( 
Ik neem die grote tas mee en twee replica tassen, rugtas met camera en andere accessoires... Het is gewoon allemaal zo zwaar en veel voor mijn kleine iele armpjes :'( ;) 
Tot nu toe wel iedere keer in 1x gelukt dus komt goed Frank-Peter! 

Wij hebben ons vanaaf ook ingeschreven, dus wij zijn er inmiddels zeker bij!

Mooi zo! 
@Peter Laatste skirm daar was SFRT helemaal blij met Misch en kreeg ze zelfs een (aldus SFRT) zuurverdiende SFRT patch. Ik vertrouw het niet meer ;) 

Klopt @Jan ze was daar intel aan het verzamelen voor komende keer, of niet @mish85nl ? ;)

Hoe is het met de verdeling wordt dat daar gedaan of krijgen we een mailtje?

peter weet het beter
indeed
ik ben buiten bc en sfrt voor mezelf begonnen... pmc

soms moet er even wat verzet worden om vertrouwen te krijgen ;) en soms dus ook het ego op zij om bepaalde doelen HAALBAAR te maken :)

jan.... Niemand vertrouwt 't, daar ligt de kracht.

muhaha

ik rijdt trouwens met ene Wilfred (die hard lid v M-Mag) mee (nijmegen-arnhem-daarle) die nog nooit in Daarle is geweest. enige mensen die hij "kent" is van t team waar ik samen mee chaos ga schoppen :)

Squad indeling maak ik zometeen. Was vandaag druk dus komt zo online en morgen tijdens de briefing :) 

Oke hier is de indeling *dun dun dunnnnn*Helaas niet zo mooi opgemaakt als altijd, geen tijd voor! 
X1Jan (SL)Tim (2d)RoelofBjorn ZwaanMikeLegendDoronLuc
X2Michiel (SL)Maarten (2d)BjornGradusPeterDavidLeonRobinLockheed
X3Bart (SL)Frank Peter (2d)JeroenArnoldFrankSebastiaanDenyTon