Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi! Dan laat ik mijn M16 thuis, hoef ik iets minder mee te zeulen <3 Straks als ik verhuisd ben maakt me dat minder uit, dan hoef ik niet bijna 5 tot 10 minuten met die zooi van mn voordeur naar de auto
Ja ik moet straks dan ook wel weer trappenlopen...
Ik neem die grote tas mee en twee replica tassen, rugtas met camera en andere accessoires... Het is gewoon allemaal zo zwaar en veel voor mijn kleine iele armpjes :'(
Tot nu toe wel iedere keer in 1x gelukt dus komt goed Frank-Peter!
Mooi zo!
@Peter Laatste skirm daar was SFRT helemaal blij met Misch en kreeg ze zelfs een (aldus SFRT) zuurverdiende SFRT patch. Ik vertrouw het niet meer
peter weet het beter
indeed
ik ben buiten bc en sfrt voor mezelf begonnen... pmc
soms moet er even wat verzet worden om vertrouwen te krijgen en soms dus ook het ego op zij om bepaalde doelen HAALBAAR te maken
jan.... Niemand vertrouwt 't, daar ligt de kracht.
muhaha
ik rijdt trouwens met ene Wilfred (die hard lid v M-Mag) mee (nijmegen-arnhem-daarle) die nog nooit in Daarle is geweest. enige mensen die hij "kent" is van t team waar ik samen mee chaos ga schoppen
Oke hier is de indeling *dun dun dunnnnn*Helaas niet zo mooi opgemaakt als altijd, geen tijd voor!
X1Jan (SL)Tim (2d)RoelofBjorn ZwaanMikeLegendDoronLuc
X2Michiel (SL)Maarten (2d)BjornGradusPeterDavidLeonRobinLockheed
X3Bart (SL)Frank Peter (2d)JeroenArnoldFrankSebastiaanDenyTon
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.