30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Prima Michiel! Lijkt me eigenlijk ook wel interessant om te zien hoe dat gaat ja! Die extra range kan handig zijn om wat directer tot je beschikking te hebben als squad-leader. 

Maar dan wel, zoals David zegt, uit de buurt van dat betreffende squad. Anders kan de sniper ook niet bewegen zoals hij wil en is de sniper ook veel minder effectief.
Zou heel erg graag een sniper in onze squad willen hebben, merk dat we die vaak erg goed kunnen gebruiken en hard nodig hebben om bijv te flanken.

Wij nemen een DMR mee.. Wij kunnen dus juist wel  bij het squad blijven en hebben (hopelijk) een goed bereik  ;)

Edit: typo. Dank je Peter ;)

Ik wil trouwens heel graag, nu we met zoveel leden aanwezig zijn, weer een platoon foto maken! 1x zoals we de vorige keer deden, en 1x zoals onderstaand: 
http://www.airsoftclubnederland.nl/wp-content/uploads/2014/11/groepsfoto.png

Dan moeten we wel ruim voor de briefing klaar zijn allemaal. Dan kunnen we de foto maken voordat we naar de briefing gaan. Wie gaat de foto maken?

Ja ik kan wel even vragen aan iemand of ie dat wil doen. Nigel of zo. Frank-Peter, vorige keer hebben we 't net na de pauze gedaan. Dus misschien kunnen we het nu even fixen net voor einde pauze. Is het wat makkelijker om iemand te fixen wellicht. 

Zijn er nog mensen uit Den Haag en omstreken die mee willen rijden zondag 30 november of op de roete wonen ? Carpool tog wat voordeliger denk ik zo..

Ja! Komt zeker nog vaker langs @Sander! Beloofd <3 We gaan je zeker missen. Helemaal als Peter weer met bomen gaat smijten en zo voor gevaarlijke situaties gaat zorgen! 

Ik ben er Zondag de 30e er bij,ook deze keer wil ik weer met A:C:N: meeliften.
Dit ook omdat ik misschien ACNers mee heb in de auto,is dan denk ik wel zo makkelijk.
Ik ga dit event voor het eerst proberen echt proberen te sniperen in ghillie,dus plan me maar in.

O ja, natuurlijk in het bezit van porto

Kan iemand een back up replica voor me meenemen?
Ik heb geen kans mn replica's te testen voor zondag en heb geen 100% vertrouwen in mn eigen knutselkunsten..

Anders ga je toch PL met je M9 en een kaart in de andere hand ;) 
Bjorn vroeg mij al naar mijn specna, ik moet even kijken of het past als ik mijn M16 ook nog meeneem. Denk het wel. AK's in de ene tas, M16 en Specna in de ander. Dan zou je daarmee kunnen raggen ;) Nouja! M16 is wel mijn lieve main schatje dus je mag er normaal mee om gaan ;) ;) 

Uiteraard was het een grapje ^_^ Omdat ik eerst zei raggen dacht ik oh wacht, daar kan ik mooi op inhaken. Want ik vertrouw jou wel met die replica's. Robin daarentegen.... ;) 

Ik ben benieuwd of er hier nog meer in ghillie gaan?
Ik heb al wel gezien dat ik wel ff flink door de bladeren moet gaan rollen,want zo gek veel groen is er ook niet.
maar het beetje groen wat er is biedt ook wel dekking.