30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
heb me ook maar even aangemeld bij 3division.. :P misschien wel handig..
enne @Michiel Boks!

@mbosje: neem aan dat je een huurkit hebt geregeld met een veiligheidsbril (verplicht) en een Airsoft Apparaat?

Dan vind ik dat je minimaal nog het volgende nodig hebt:
- goeie schoenen met profiel en liefst een hoge schacht, eigenlijk dus kisten (haal je bij de dump, wel even inlopen)
- water water water. Drink constant, ook in het veld, anders hoofdpijn of andere problemen
- meerdere laagjes kleding. Niet te warm en naar mijn mening niet afsluitend. Liever snel drogend materiaal zoals katoen
- reserve kleding
- eten

En heel veel plezier op je eerste skirm ervaring.

Check ook nog even het forum en allerlei videos die we gemaakt hebben voor de beginnende Airsofter, staat het allemaal ook in.

@michiel 
Klopt! ik heb mij aangemeld als introduce, als het goed is zit daar een overal, bril en replica bij. Schoenen heb ik, geen kisten maar ik heb meerdere paar goede werk/bouw schoenen.Aangezien het voor mijn gevoel al winter begon te worden, wou ik mij vrij dik aankleden. Dit raad jij dus af zie ik?ik dacht naast het overal dat ik krijg, thermo kleding, een t-shirt en trui en broek aan te hebben onder het overall, plus sjaal, muts en handschoenen.  Ik heb een water canteen, kun je die daar bijvullen? niet eens over nagedacht.  Reserve kleding en brood neem ik mee! komt goed. 
Dankjewel! ik heb er echt zin in, lijkt me erg vet om te doen. 
Ik zit al veel te kijken op forums en sites voor beginners, maar ik vind zo veel verschillende info het is lastig soms te filteren! Eerst zondag even afwachten, als het zo vet is als ik verwacht. Moet ik daarna maar ff een beginners setjes gaan zoeken.
Ik ken je niet maar misschien zie ik je zondag wel.

Bij de black cobra's kom je vanzelf de acn patches tegen. Zoals je in dit thread kunt lezen zullen we met minimaal 18 man een platoon bestaande uit 3 squads vormen.
Dus kom gezellig een praatje maken!
Ga je alleen of samen met iemand?

Ik wil der heel graag bij zijn. Waar kan ik me inschrijven ? En zijn er nog huur sets aanwezig ?

Inschrijven kan op www.3divsion.EU volgens mij zijn er nog maar een paar huurkits voor Zondag, dus ik zou er niet te lang mee wachten.

Heb ik al gezegd dat ik een nieuwe Plate Carriër heb en niet kan wachten tot zondag om deze te gaan gebruiken?

Moet ik 'm niet eerst even testen voor je @Frank-Peter? Als een soort ouderwetse voorproever? Je weet nooit wat die Belgen er mee hebben gedaan natuurlijk! Straks valt ie half uit elkaar midden op de skirm.
Ik heb er ook zin an! Ben benieuwd naar de AK's <3 Jammer genoeg kan ik daardoor niet met alleen een M9 rond rennen :P 

Ik heb me zojuist ingeschreven voor zondag 30 november.
ik ben er dus bij :D woord mijn eerste keer sta te popelen :D

Helaas kan ik er niet by zyn,Grrrrrr,want ik zou de briefing echt mee willen maken,in de nieuwe outfit van de Black Cobra's,Hoop er wel foto's van te zien en mss wel een filmpje,Door de intimidatie van de B.C., zal de SFRGay  lekker gaan verliezen,Go For It,Black Cobra for life

hahaha ja! Hij gaat ook zeker mee, maar hij blijft ver weg bij Robin ;) Als ik 'm al uitleen aan 'm is het even op de schietbaan met mijn eagly eye er vol boven op om te checken dat ie hem heel laat. 

Ik weet het al.. @Jan leent een tweede M9, bij voorkeur niet die van mij, en gaat als Robin rondrennen.. :p

@campesteijn Hmmm! Dat is ook een heel goed idee.
@Jeroen en @Michiel mag ik van één van jullie een M9 lenen? 

Ik heb afgelopen weekend besloten dat ik zondag ook mee ga (als ik me nog in kan schrijven).Dus @Legend je kan dan meerijden.
Ik zal mijn outfit voor de briefing ook meenemen ;)