30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Ik neem aan dat de hoeveelheid BB's van het huursetje niet genoeg zal zijn, is het verstandig om er een zak BB's bij te nemen? :D

je krijgt, volgens mij, 1 high cap aan bb's bij je huurset. dus het is wel fijn om of een zak te bestellen of daar ter plaatse nog een zak te kopen..

@Luxus Top man! Hartstikke bedankt en natuurlijk super dat je er bij bent :D 

Nogmaals even een oproepje of iemand het ziet zitten om dit hele zooitje aan te sturen als PL? Ik wil dit namelijk niet iedere keer zo maar claimen en iemand anders ook die ervaring geven als ie dat wilt. <div>
Je bent dan aanspreekpunt voor CO, geeft info terug aan CO en bent natuurlijk aansturend element van de drie squads die we zullen vormen. </div>

@Legend Als je bb's koopt blijven die toch lang genoeg goed voordat je zelf gaat skirmen :P

Ik wil wel in een squad maar ook een beetje free zijn. Dus met de portofoons in contact zijn van de squad maar wel bijvoorbeeld 50 meter van de sqaud vandaan om zo niet te veel op te vallen. En te kunnen vlanken van de zijkant. Het is ook weer iets om te proberen of het goed functioneert op die manier. En als dat niet werkt gewoon kan toevoegen in de squad.
Dus wie wil mij in de sqaud?

We kunnen je ook als losse sniper eenheid toevoegen David. Dat is misschien makkelijker? Gewoon solo, maar niet ingedeeld? 

@DRIVEN-TO-KILL ik neem zondag waarschijnlijk voor het eerst me sniper mee, zou je me misschien wat tips
kunnen geven? :D

Als je van plan bent te snipen, is dat wel makkelijk te weten voor de indeling :) Aangezien de meeste snipers niet met een squad mee willen lopen. 

Hey Jongens ik ben nieuw bij airsoft, ik kom uit laag zuthem ik wil graag mee naar Bunker hill, ik heb alleen geen auto waarmee ik voor 8:30 op de plaats kan zijn. is er iemand die langs laag zuthem wil rijden en mij op halen?

@campesteijn Ik ga met iemand mee, dus zal vast wel een beetje uitleg krijgen:) als het kan en mag zal ik even een praatje komen maken. aardig dat jullie zo open zijn tegen nieuwelingen, ik wil even kijken of de sport wat is voor mij of niet. Het lijkt met erg gaaf om te doen, maar eerst zondag even afwachten voordat ik me inschrijf.Tot zondag

Ik ga waarschijnlijk gewoon Assault de hele ochtend, denk dat ik puur me sniper mee neem om hem
even te testen op range, en misschien het laatste uurtje. Mocht dit niet uitkomen met de indeling dan blijf
ik wel assault hoor. Heb wel es zin om met robin mee hobbelen.

"Met Robin mee te hobbelen"
Dan ken je Robin nog niet als je het over hobbelen hebt ;) 
Maar dat is prima hoor Lockheed! Ik zal het even in de notities zetten, dan kom je bij Michiel in zijn squad omdat hij Robin wilde claimen voor die dag. 

Is die huurkit een beetje fatsoenlijk of is er een bepaald iets wat ik beter zelf kan meenemen?

@[F]airsofter <font face="Arial, Verdana"> neem jij ook mijn BB's mee? Dan doe ik het geld ook meenemen :)</font>
T wordt voor mij wel een kort dagje.....lees: niet eten en chillen afteraf enzo. Maandag vroeg op voor de eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgevert.
Grt!

Lijkt me juist een veel beter idee om de snipers (en hun buddy) te verdelen over de squads en juist niet allemaal bij elkaar in een squad, dat is ongelofelijk zonde.Maar dan wel, zoals David zegt, uit de buurt van dat betreffende squad. Anders kan de sniper ook niet bewegen zoals hij wil en is de sniper ook veel minder effectief.Zou heel erg graag een sniper in onze squad willen hebben, merk dat we die vaak erg goed kunnen gebruiken en hard nodig hebben om bijv te flanken.