30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Ik begin wel als medic in X3. Kijken we tegen de middag wel of ik daar mee door ga.

Ik zag alweer dat je bij ons zit Frank, vorige keer deed je het echt super als medic!

Eeeeeuh, je bedoelt TwinFromHell denk ik :-P
deze keer gaat Eviltwin / Sebastiaan medicen ;-)

Ik wil eventueel wel medic zijn in Squad X2 heb daar mooi de herkenning patches voor :P

Hoe gaat het medicen bij 3division eignelijk in ze werk? Heb het daar nog niet meegemaakt.

Nu kan ik jullie zelfs op het Forum niet meer uit elkaar houden. ;-)
Sorry Sebastiaan, maar Frank zit ook bij ons dus kunnen jullie misschien afwisselen.

Sorry Sebastiaan, maar Frank zit ook bij ons dus kunnen jullie misschien afwisselen.

niemand die het merkt :')

Maakt niet uit, we zijn het wel gewend. 

Ik wil eventueel wel medic zijn in Squad X2 heb daar mooi de herkenning patches voor :P

Hoe gaat het medicen bij 3division eignelijk in ze werk? Heb het daar nog niet meegemaakt.

Je hebt daar per team, 3 medics. Welke per medic 15 karabijnhaken krijgen. Deze moet je bij de persoon die geraakt is ergens waar makkelijk bij kunt, om heen hangen. 
De karabijnhaken moet je uiteindelijk weer bij de Team commander ophalen.

Als er maar 3 medics per team zijn, zal het niet zo netjes zijn om gelijk 2 medics bij het ACN team in te delen, maar als niemand anders die rol wil, zou dat natuurlijk wel kunnen.  Maar ik wil best halve wege de dag wisselen. Maakt mij allemaal niet zoveel uit.
Het rond rennen als medic zal mij in iedergeval lekker warm houden ;)

Bij airsoft heaven heb ik het meegemaakt dat je een stuk lap om het geraakte
lichaamsdeel moest binden, op zich ook wel vet. Dit werkt misschien iets makkelijker.

Misschien een idee om samen medic te zijn? Ik de ene helft jij de andere helft van de dag?

Anders bekijken we dat morgen wel.

Het medic systeem wat Evil net aangeeft, is trouwens het systeem dat ze 2 maand geleden hebben geïntroduceerd.
Ze hebben toen zaterdag en zondag 2 verschillende manieren geprobeerd.
De manier die Evil net uit heeft gelegd leek toen wel de leukste manier.
Het was toen net nieuw dus er kan ondertussen het 1 en ander verandert zijn.
Ik was toen de vliegende medic (Ja echt waar Frank Peter ;) 
En moet zeggen dat deze manier mij erg goed beviel.
Mogelijk hebben ze een andere manier bedacht om de karabijnhaken opnieuw in het spel te verdelen.
Dat was de vorige keer namelijk nog al lastig.
Manier van Airsoft heaven klinkt ook goed, en wat realistischer.
Maar we gaan het morgen wel zien.
Ik heb er het volle vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen.
Nu al echt zin om morgen SFRT in te maken.
greetings

Als we het goed is, hoef ik als medic niks te doen of heel misschien een paar sfrt leden op te lappen
om cruciale informatie te ontfutselen. Ga uit van een simpele dag dus :P

@Twinfromhell ik heb nu iets om jullie op het forum uit elkaar te houden, fromhell = fr van Frank. Makkelijk toch?! ;-)

Ik vind het goed verzonnen :).
Als de rest van ACN dit ook even opslaat :P hahaha

hahaa Frank-Peter! Precies de ezelsbrug die ik gebruik ;) 
@[F]airsofter De X is als in de wiskundige x, een variabel ;) Tot we morgen een callsign krijgen! 

Medic badge verdiend toch? Gimme gimme gimme. :D

Was weer een top dag jongens, zo zie je maar dat je met een goede linie
heel ver komt. Black Cobra FTW. Top dag!!!

Het was inderdaad een leuke dag.
mooie inzet van iedereen en geweldige acties.

en Peter,voortaan maar gewoon gaan schieten in plaats van roepen of ze rood zijn.