30 november: Bunker Hill!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Ik heb in ieder geval op 'Kom ook naar dit event' geklikt, maar tot nu toe is er nog niet veel gebeurd. Kun je het er met de hand inzetten of moet ik wachten tot het weer werkt? Nog een vraagje, gaan jullie alleen de zondag of ook op zaterdag? Hopelijk heb ik tegen die tijd al een replica, €95 voor een dagje klinkt redelijk prijzig.
Edit: Blijkbaar kan ik toch nog niet zo goed lezen als ik dacht, met setje is het €65,- :)

Ik zie slechts 8 namen staan bij het event hier op de site dus dat wordt één ACN Squad. ;-)

Ik heb mijn NABV pas waarschijnlijk pas (...) op de 26e of 27e. Kan ik me dan beter aanmelden als introducee via 3Division of kan ik me al vooraf aanmelden met mijn NABV nummer (zonder dat ik de pas al ontvangen heb). Kan eventueel de 26e of 27e nog wel inschrijven, maar ik neem aan dat het dan al te laat is.

Je kan je de avond van de tevoren nog inschrijven (mits er nog plaats is). Dit is geen probleem, dit doen TwinFrommHell en ik meestal namelijk ook ivm een andere hobby.
Je hebt wel kans dat de huurkits tegen die tijd op zijn. Maar dat is een gok die je neemt.  Verder heb je geen extra rechten of plichten als je introduce bent. Dus de dag zal er als introduce het zelfde uitzien als dat je als NABV-lid mee zal doen.  Het enige wat verschild is de aanmeld procedure.

Op het moment werkt het aangeven dat je mee gaat met een event even niet.Maar volgens mij gaan er heel wat ACN leden weer, ik in ieder geval.Wie nog meer?

je moet wat over hebben om dit jaar nog ACN lid te worden 04.30 je bed uit, oké  ik ga mee

@tonb, mooie tijd toch, 4:30 uur opstaan, 5:15 uur @Peter oppikken in Houten, 6:15 uur @Bart oppikken in Vierakker en dan om uiterlijk 7:30 uur het terrein van Bunker Hill opdraaien. En om 17:00 uur compleet gesloopt hetzelfde in de andere volgorde doen.
Maar dan heb je wel een fantastische dag met je airsoft maten!

Pff, en dan baal ik, als mijn wekker om 6:00 "AL"  af gaat.   Maar ja, liever om 6:00 uit mn bed voor airsoft, dan 7:30  voor werk ;)

oké vanavond nog even aanmelden bij Bunker Hill en dan naar bed voor slapen .
en na de 30ste een week bijkomen PFFFFFFFFFFF.

Wie o wie vertrekt er vanuit Noord-Brabant en heeft er toevallig nog een plekje vrij voor deze amateur-airsofter? Ik heb tot zover jammer genoeg nog geen vervoer geregeld kunnen krijgen, bij voorbaat dank!

HATSEFLATS! Omdat ons machtig mooie reserveringssysteem er uit ligt, moeten we hier maar even een lijst maken met aanwezigen. Dan kan ik weer een squad indeling maken van te voren :) 
Aanwezig:JanPeter

Als iedereen het "Aanwezig lijstje" kopieert en aanvult met zijn/haar naam dan zijn we zo klaar.

Aanwezig:
Jan
Peter
Frank-Peter