Je zou ook even kunnen experimenteren met voorzichtig verwarmen dmv een industriële föhn (verfafbrander), daarvoor zou je een soort fold-out variant kunnen knippen/snijden van je lensprotector / DIY protector-case voor je GoPro (3mm lexaan zou voldoende moeten zijn, bouncy as hell).
Daarmee bedoel ik dat je een soort 'mount-wings' mee knipt en die ombuigt dmv verwarmen. (Wel eerst effe het beschermfolie verwijderen
) Wat tools zoals een tangetje (want heeeeet) en iets wat als een make-shift malletje/helper kan dienen zijn wel aan te raden (blokje hout oid). Snel afkoelen in een bakje koud water en het blijft 'in shape'.
Heb zelf op die manier wel custom ringetjes en 'lensjes' gemaakt voor andere, non-airsoft, projecten. Ben van plan om op die manier een setje lensprotectors te maken voor mn EOtech replica.
Ter illustratie:
Wat
@Blade hierboven roept is idd een erg goed idee. Kan ook es kijken of ik het voor elkaar krijg om een lexaan plaatje in een Holosight 5xx series kill-flash te mounten. Ik heb ook nog blauwe en rode stickup doppen (bloedspoor tracking / kaartlezen) voor mn Fenix TK15 lamp liggen, die wil ik ook ombouwen naar lensprotector dmv lexaan. Gebruik dat ding bijna dagelijks, soort van onverwoestbaar, maar een goedgemikte BB op de lens...hmmgg...zonde..
Als er geen schroefdraad in je killflash zit, kan je nog overwegen om je makeshift lens erin te lijmen met hot-glue. Kans is aanwezig dat ie er es een keer uitgeschoten wordt, maar dan heb je iig je glas gered.