5 Juni Balls & Arrows

JordyMethorst

New Member
28 apr 2016
3
0
Trophies
1
Hallo mede airsofters!

Wie gaan er 5 Juni skirmen bij Balls & Arrows?
Dit wordt mijn debuut!
Zijn er mensen die willen carpoolen? zelf beschik ik over een auto en kom uit Nieuwegein (Utrecht)!

Laat het maar weten!

Groetjes,
Jordy

hoi @JordyMethorst ,
mijn man @Vladimir
en ik gaan die dag ook heen,wij komen uit den helder,
je herkent ons aan onze ACN-Patch,en sluit je dan maar bij ons aan

Hallo Lotte,

Bedankt voor je reactie en graag wil ik me bij jullie aansluiten en zal jullie opzoeken! Tot dan!

Gr Jordy

Hey hier 3 airsofties die voor het eerst gaan 5 juni! is dit je debuut bij balls of je eerste airsoft event? Als je wilt mag je natuurlijk ook bij ons aansluiten. Ik ben te herkennen aan de naam Dawson op mijn helm of zombie hunter patch voor op vest.

Hey @timdawson

Dit wordt debuut bij Balls and Arrows en ik heb nog nooit woodland gespeeld maar wel indoor. Vandaar dat het een nieuwe ervaring voor mij wordt! Als ik je tegenkom zal ik je zeker even aanspreken! dankjewel voor je reactie

Ga met z'n allen in een team, veel leuker :P
En dan leer je elkaar een beetje kennen.

Waarom niet 4 juni naar fort barchon? Veld is vele malen diverser en gebruik van voertuigen, pyro's en juggernauts is ook aanwezig!

is een beetje prijzig om zo naar belgië op en neer te gaan voor 1 dag haha plus ik zou een huurkit moeten nemen.

@Shootersa Persoonlijk vind ik het de afstand vele malen waard.

De speel-ervaring die je bij de skirms van Area 57 opdoet ligt op een heel ander niveau als dat wat de meeste gewend zijn!

Ik zou het alsnog overwegen :smiley:

Meer dan 300 km voor ons om naar fort Barchon te komen.
Das alleen interessant als we er een heel weekend kunnen spelen en al vrijdags de tent kunnen opzetten aldaar.
Nee,dan toch liever B&A.
Wij,mijn vrouw en ik,zijn erbij 5 juni.
JordyMethorst; heb je al vervoer?
Wij komen uit Den Helder dus kunnen we je wat dat betreft niet helpen.
Zijn er nog mensen uit de noordkop die heenwillen maar geen vervoer hebben?
Wij hebben nog ruimte over in mijn blikkie. :)

@JordyMethorst @Vladimir @lotte @timdawson Is het een idee dat we met z'n allen in een team gaan? Lijkt me leuk om zo elkaar een beetje te leren kennen. Ik en een goeie vriend van mij zoeken nog wat mensen om bij aan te kunnen sluiten om het een en ander van te leren :tongue:. @timdawson en ik hadden al bedacht om bij elkaar aan te sluiten en dacht hier misschien een wat grotere groep van te maken. Ik hoor het wel of jullie het ook een goed idee vinden :wink: !

@Vladimir Ik beschik zelf over een auto! dat gaat goedkomen! @DamnDaniel Hoe meer zielen hoe meer vreugd eh! Lijkt me zeker leuk om een team te maken. Kijk nu al uit naar volgend weekend!

Jazeker een team vormen.
En daar kunnen we idd het beste zo vroeg mogelijk mee beginnen.
Dus hier in dit topic al samenklonteren.
Kunnen we ook gelijk een strijdplan smeden.
Met hoeveel zijn we nu?
7 man?
nice! B)

Hoi mannen,
met jullie je even aan,bij de evenementen-topic die is aangemaakt hier op het forum,
Tnx alvast,
Tot 5 juni, wij zijn er al op tijd,ivm een stukje lopen,slepen,omkleden enz,
ik,wij hebben er al zin in

@lotte Ik heb mijn betaling al via al iDeal gedaan. Hoe werkt dit precies? Is het dan handig om dan toch te reserveren of is dit niet meer nodig?

Even een update: Vriend kan helaas niet mee wegens persoonlijke omstandigheden. Komt erop neer dat ik dus alleen kom. Heb er nog steeds heel veel zin in! B)

DamnDaniel;22582 zei:
@lotte Ik heb mijn betaling al via al iDeal gedaan. Hoe werkt dit precies? Is het dan handig om dan toch te reserveren of is dit niet meer nodig?

Helaas werken wij niet met IDEAL maar met PAYPAL.
Dus kan ik je daar nx zinnigs over zeggen.
Behalve dan dat je,als je betaald hebt ,geregistreerd staat bij de orga.

@DamnDaniel ,
je hebt betaald je staat dan automatisch op hun lijst,en je kan er dus rustig heen gaan,als het goed is heb je ook een bevestingsmailtje gehad