6 augustus Balls and Arrows

ChaoSState

Well-Known Member
12 jan 2016
1.374
955
Trophies
21
6 augustus ben ik met een aantal mensen weer te vinden bij Balls and Arrows.
Zijn er nog meer mensen die (willen) gaan?
 
Leuk! Mijn vrouw komt ook, dus dan kan die haar ook wel overhalen ;)
 
Team blauw voor de win. Ik ben dr bij op de 6e. Alleen nog even mn scope afstellen.
 
2 sec delay 500 FPS,
geen single only op 450.
 
Ik ga die dag voor het eerst naar Ghost Town met o.a @Boudewijn. M'n eerste CQC locatie :)
Veel plezier iedereen met de skirm bij Balls, eind van de maand ben ik er ook weer bij (of bij Bunker Hill) ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
Zonet aangemeld. Je moet er snel bij zijn, er zijn nog minder dan 20 plekjes vrij geloof ik. Ze hebben het maximale aantal spelers momenteel ook omlaag omdat er mensen in de omgeving hebben geklaagd over uitbreiding van het veld.. Dit deel is dan ook gesloten. Vandaar (voor nu) minder spelers. Wees er dus snel bij!
 
Word morgen lekker skirm weer. Droog en een graad of 20.

Waar spreken we af? Vaste plekje? Onder houten afdak tegen over de bar/kluisjes?

Ben er zelf zo tussen 8 en half 9.
 
Zit zelf meestal ergens tegenover de kluisjes idd. In ieder geval nooit binnen.
 
Super dagje geskirmt met @Stey @Strelok en @ChaoSState met slingmaster? Weer was goed, alleen af en toe wel ff zoeken naar een rooie (zowel de russen als die van het andere team) :cool:

Trouwens @ChaoSState toevallig geen liefhebber van Accept? Je Balls to the Wall klonk toch wel heul erg bekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey
Was een erg leuke skirm... alleen jammer van die BB die ik mocht koppen. BB bleek toch iets harder dan gedacht. Wordt een leuke om uit te leggen op het werk morgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
YgiNWBX.jpg

Weer een goede sfeer impressie van vandaag ^^
En de eerste skirm foto met mn vrouw samen =P

@victor nee die ken ik niet :eek:
Ik heb die kreet van een warhammer maat van me ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Sadiek en victor
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState