Ik ga die dag voor het eerst naar Ghost Town met o.a @Boudewijn. M'n eerste CQC locatie
Veel plezier iedereen met de skirm bij Balls, eind van de maand ben ik er ook weer bij (of bij Bunker Hill) ^^
Zonet aangemeld. Je moet er snel bij zijn, er zijn nog minder dan 20 plekjes vrij geloof ik. Ze hebben het maximale aantal spelers momenteel ook omlaag omdat er mensen in de omgeving hebben geklaagd over uitbreiding van het veld.. Dit deel is dan ook gesloten. Vandaar (voor nu) minder spelers. Wees er dus snel bij!
Super dagje geskirmt met @Stey@Strelok en @ChaoSState met slingmaster? Weer was goed, alleen af en toe wel ff zoeken naar een rooie (zowel de russen als die van het andere team)
Trouwens @ChaoSState toevallig geen liefhebber van Accept? Je Balls to the Wall klonk toch wel heul erg bekend
Was een erg leuke skirm... alleen jammer van die BB die ik mocht koppen. BB bleek toch iets harder dan gedacht. Wordt een leuke om uit te leggen op het werk morgen.
@ChaoSState ik heb ze ooit live gezien op Wâldrock in 2005. En daarna de hele dag/avond met in 1 hand een biertje, en de ander omhoog en maar "Balls to the Walls" schreeuwen... dan blijft dat wel hangen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.