6 augustus Critical Hit!

Ach joh, het is DARK forest dus in zwart val je niet op :P

En @Rebelattack, ga je gewoon als de Deense Rämbø :P
In je broek en een hemd :grimace:

Ik heb de eerste post ff aangepast :)
Buiten dat gaan er nog 2 man mee.

Zou best willen meegaan, maar kom die dag pas terug vanaf mijn vakantie. Andere keer ga ik graag mee

Haha mij pluk je er ook zo uit denk ik. Aangezien dit mijn eerste skirm word ben ik nog een noob en heb ergens gelezen dat er vele beginnen met multicam, 3 keer raden wat ik dus heb haha. Ook te herkennen aan de AK710. Heb er iig erg veel zin in!

@Rebelattack @ChaoSState @Dedokterd Ik heb een klein probleempje: Ik heb met mijn stome niet oplettende kop de verkeerde bb's voor mijn sniper besteld, de niet BIO variant. Alleen woon ik nergens in de buurt van een airsoft winkel en als ik nu iets bestel komt het niet op tijd aan. Heeft iemand 0.30 of zwaardere bb's liggen of woont er iemand om de hoek bij een airsoft winkel? Natuurlijk betaal ik al de kosten. Kan anders niet gaan... P90 moet nog meer gedowngrade worden.

Toevallig ga ik morgen langs een Airsoft winkel, dus ik kan wel wat meenemen.

@ChaoSState Dat zou helemaal geweldig zijn! Welke? Dan kan ik even op de site kijken.

Ander iets, klopt het dat de meeste velden eigen bb's niet toestaan?

Volgens mij hebben ze valken en green devil. Het is bij Airsoftcenter in Duiven.

En hoezo mag je niet je eigen bb's meenemen? Dat mag overal toch?

@ChaoSState Zag dat de Valken 0.30 nog de enige waren die ze op vooraad hebben. Dus dan zouden die het worden.

Ja, las dat dat niet overal het geval was omdat ze dus niet altijd kunnen controleren dat ze BIO zijn.

Shit! Tof dat jullie weer gaan. Heb deze week net een afspraak neergezet op de 6e anders was ik wel even komen kijken. Wil wel een keer met jullie mee skirmen namelijk :D

@Jan een groot deel wil ook het laatste weekend van augustus gaan tijdens de weekend skirm van bunker hill, misschien kan je dan :).

Even letterlijk gekopieerd uit de voorwaarden van critical-hit.

De merken BB’s die Critical HIT toelaat op het evenement zijn alle biologisch
afbreekbare BB's
Merken waar we zeker van zijn dat deze biologisch afbreekbaar zijn:
 Extreme Precision
 HIDD
 BIOVAL
 Ecosphere
 101 inc.
 Green Devil
 Biostar
 BIO Rockets (gunfire.pl)

Ja, en daarvan wil je alleen de green devils, want bioval, extreme precision, 101 inc en gunfire bb's zijn allemaal troep of geven misfeeds.
De rest ken ik verder niet, en ik ga daar ook niet echt meer aan komen vandaag. Anders doe ik mn bb's wel in een andere zak van een merk dat wel mag bij hun :P

@ChaoSState
Beetje vreemd dat je extreme precision troep vind. Ik schiet al tijden met EP en ondervind geen enkel probleem. En ja ik heb een 6.01 barrel erin zitten.

De bb's schieten goed, maar ze laten heel veel residu achter in de barrel die daardoor erg zwart afgeeft.
Ik heb het bij de winkel nagevraagd en het schijnt dat bij de latere batch de buitenlaag makkelijk loslaat. Het is me toen zelfs afgeraden om ze te kopen.
Ik vond het wel jammer want ze schieten verder prima.

@Sander geen troep maar ook niet te vergelijken met green devil, greenbb, g&g's of valken toen ze nog goed waren. Extreme precision ligt eerder in de midden moot qua kwaliteit dan in de high end.

Troep is overtrokken idd, want ze schieten gewoon goed.
En als ze door een 6.01 barrel gaan (wauw :o ) dan zijn de dimensies iig goed op orde. En hopen dat ze de residu issue kunnen verhelpen want dan ga ik er graag weer mee schieten.