AA halen, vrouw mee

diedster69

Active Member
3 jun 2018
34
37
Trophies
6
Mijn vrouw zonder NABV pas wil met me mee als ik een AA ga halen. Vet gezellig natuurlijk, maar mag dat wel?

Dacht dat dit geen probleem is inderdaad. Mijn vriendin was de beslissende factor bij de mijne. geef tog wat meer uit, heb je gelijk een fatsoenlijke en mooie. Okeuu

• Leuk
Waarderingen: diedster69
Geen probleem, heb destijds mijn vriendin ook meegenomen naar Unit13. Kijken mag altijd, alleen het vasthouden, proberen en kopen van een AA is toegestaan met NABV.

Gezelligheid is belangrijk.:)

• Leuk
Waarderingen: diedster69
Oké, oke, klinkt goed! Maar zit het met reizen ook goed dan?

Ik moet dit even toelichten denk ik. Mag ze ook bij me in de auto zitten als ik een AA vervoer?
Ze hadden wat mij betreft dit deel wel even wat beter mogen toelichten bij de NABV..

Ik moet dit even toelichten denk ik. Mag ze ook bij me in de auto zitten als ik een AA vervoer?
Ze hadden wat mij betreft dit deel wel even wat beter mogen toelichten bij de NABV..

Ja, zoals Oddball al zegt. Dit is geen probleem. Ze mag alleen nergens het ding in handen krijgen of straks toegang tot hebben.

• Leuk
Waarderingen: Jan en diedster69

Dat zit ook goed, hoor. Als je je aankoopbewijs bij je hebt, je NABV en kunt laten zien dat het van jou is, zit je altijd goed.

Anders had ik m'n vriendin immers ook achter moeten laten bij Unit13. Had ze vast niet gewaardeerd...

:rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Simpel gezegd zou je anders ook geen introducé's mee mogen laten rijden. Die laat je ook geen replica vasthouden anders dan met NABV-introverklaring en alleen op het event

Ben ook bij Unit13 geweest, samen met mijn vriendin.

Is absoluut geen probleem, maar ze mag inderdaad geen replica's / AA's vasthouden etc.

Evt kun je privé event op locatie shop aanmaken (wel aangeven dat het voor aanmaken intro bewijs is) en haar daar als intro voor aanmelden. Dan mag ze 'm daar ook vast houden