Aac honey badger

Daqn

Active Member
18 aug 2020
44
8
Trophies
3
Hey luitjes.

Ik zoek een goede basis platform om een aac honey badger te maken. Ik heb al naar verschillende merken gekeken maar twijfel een beetje.
Ares amoeba heeft er 1 maar hoor niet echt super verhalen over het merk plus je kan maar weinig upgraden.

G&G heeft iets maar hoor dat hun weer prijs kwaliteit erg slecht is.

Krytac pdw mk2 m leek mij een optie maar kan niet heel veel recensies over gebruikers ervaring vinden.
Iemand bekend met krytac ?

Iemand nog andere suggesties ?
Alvast bedankt.
 
Hoi hoi welkom
Met betrekking tot krytac kan ik je denk ik wel advies geven wat voor soort build wil je?
Sommige dingen bij een krytac hebben modificaties nodig niet alles is drop in namelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn
Hoi hoi welkom
Met betrekking tot krytac kan ik je denk ik wel advies geven wat voor soort build wil je?
Sommige dingen bij een krytac hebben modificaties nodig niet alles is drop in namelijk
De krytac pdw mk2 m zat ik naar te kijken trident serie. En je hebt ook de trident pdw mk2. Behalve de iron sights en rail vroeg ik me af of er nog veel verschil is internal.

Hoe betrouwbaar is krytac ?
Voor mijn honey badger build hoef ik inprenciepe alleen maar een suppresor er op te zetten.
Ik wil graag weten of de krytac een beetje betrouwbaar merk is
Hoorde dat de bufferzone nogal zwak is.
Hoe klinkt de stock gearbox is hij een beetje stil of moet je er oordoppen voor in doen.
 
Laat ik het zo zeggen voor out of the box performance geef ik ze een 7.5
7.4 lipo 1.2a en 20/25c en stock heb je een leuke out of the box gun zonder issues
Schiet op 1.1joule met 0.3gr bbs ong 50/55 meter effectief met een .28gr bb en afgestelde hop

Toen ik net begon in 2014 had ik ong 25skirms gespeeld met alleen een joule downgrade op 7.4 en 9.6nimh voordat ik dacht laten we kijken van hoe of wat

Intern is de mk1 en mk2 hetzelfde gebleven(18:1 krytac gears die buigen ipv breken bij failure(spurgear kom ik later op terug,een 3034fet in de gearbox goede airseal parts en de stock nozzle is okay alignment met de hop up kamer is
Alleen de wobble in de stock is minder bij de mk2 ten opzichte vd mk1
Verder is de motor een 30k rpm (medium sterke) neydenium motor op 21tpa
De gearbox stock is goed geshimd maar over het algemeen niet perfect maar out of the box prima stock is het geluid goed maar je hoort well een verschil met een echt goede geshimde gearbox
(Stiller maar stock is het geen ramp)
Qua echt upgraden kan je er een echt uniek kunstwerk van maken maar dat is wellicht voor later ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn
Laat ik het zo zeggen voor out of the box performance geef ik ze een 7.5
7.4 lipo 1.2a en 20/25c en stock heb je een leuke out of the box gun zonder issues
Schiet op 1.1joule met 0.3gr bbs ong 50/55 meter effectief met een .28gr bb en afgestelde hop

Toen ik net begon in 2014 had ik ong 25skirms gespeeld met alleen een joule downgrade op 7.4 en 9.6nimh voordat ik dacht laten we kijken van hoe of wat

Intern is de mk1 en mk2 hetzelfde gebleven(18:1 krytac gears die buigen ipv breken bij failure(spurgear kom ik later op terug,een 3034fet in de gearbox goede airseal parts en de stock nozzle is okay alignment met de hop up kamer is
Alleen de wobble in de stock is minder bij de mk2 ten opzichte vd mk1
Verder is de motor een 30k rpm (medium sterke) neydenium motor op 21tpa
De gearbox stock is goed geshimd maar over het algemeen niet perfect maar out of the box prima stock is het geluid goed maar je hoort well een verschil met een echt goede geshimde gearbox
(Stiller maar stock is het geen ramp)
Qua echt upgraden kan je er een echt uniek kunstwerk van maken maar dat is wellicht voor later ;)
Oke oke duidelijk klinkt niet verkeerd.
Ik wacht nog wel even af of er andere mensen nog meer andere ervaringen met andere merken hebben en die wil delen.

Ik weet ook dat de krytac erg veel verschillende merken magazijnen kunnen hebben wat ook erg een voordeel is.
 
Logisch qua mags gebruik ik zelf lonex flash mags(heb ik nodig voor mn build)
Qua midcap pts emp doet het ook goed de verrassing was de specna arms midcap die doet het ook well prettig in een stock setup verder qua mags heb ik niet echt meer adviezen (buiten wat stock wieltjes high caps die niet relevant zijn)

Trouwens op 7.4 is je rps met de stock config ong 16rps ter info op full auto
 
Ik heb ze alle drie.
De G&G heeft de stevigste en mooiste body van alle drie
De amoeba is zeer licht maar geeft een beetje af dat het nogal goedkoop is vanwege al t polymeer
De Krytac PDW is stevig, sterk en voelt goed in de handen.

Mijn beschrijvingen zijn alleen van de body omdat ik ze allemaal heb laten upgraden vanwege mijn slechte geluk met de internals.

De Krytac PDW triggerbox was niet goed
De G&Gs gearbox zat helemaal vast
De Amoeba gearbox case was gecrackt aan de voorkant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn
Ik heb ze alle drie.
De G&G heeft de stevigste en mooiste body van alle drie
De amoeba is zeer licht maar geeft een beetje af dat het nogal goedkoop is vanwege al t polymeer
De Krytac PDW is stevig, sterk en voelt goed in de handen.

Mijn beschrijvingen zijn alleen van de body omdat ik ze allemaal heb laten upgraden vanwege mijn slechte geluk met de internals.

De Krytac PDW triggerbox was niet goed
De G&Gs gearbox zat helemaal vast
De Amoeba gearbox case was gecrackt aan de voorkant.
Als jij 1 van de 3 zou aanraden op betrouwbaarheid voor langdurig gebruik dat ook tegen een stootje kan welke zou jij dan aanraden?
 
Ik gebruik de amoeba nu een jaar of 4, misschien zelfs al 5 en er is een keer een motor gesneuveld. Verder heb ik er nog geen problemen mee gehad. Altijd een 11.1v lipo gebruikt. Heb er een andere hop unit en innerbarrel inzitten, verder is het stock prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn
Ik gebruik de amoeba nu een jaar of 4, misschien zelfs al 5 en er is een keer een motor gesneuveld. Verder heb ik er nog geen problemen mee gehad. Altijd een 11.1v lipo gebruikt. Heb er een andere hop unit en innerbarrel inzitten, verder is het stock prima.
En dat is de ares amoeba am013??
 
Ze hebben een quick spring change. Met een lange imbus haal je het batterij compartiment los en kun je bij de gearbox.
Ja, het meest is, volgens mij, wel compatible.

Mocht je deze overwegen. hier is hij het goedkoopste
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn
Het enige waar je even op moet letten is de afmetingen van de batterijen. Die ruimte is beperkt. Maar die info is goed met Google te vinden
 
Ze hebben een quick spring change. Met een lange imbus haal je het batterij compartiment los en kun je bij de gearbox.
Ja, het meest is, volgens mij, wel compatible.

Mocht je deze overwegen. hier is hij het goedkoopste
Oh das ook best handig gelijk de beste plek om hem te kopen thanks.

Zat nog met 1 vraag de magazijnen kunnen er ook andere merk magazijnen op ? In
 
Ik heb ares midcaps omdat die het goedkoopste waren destijds. Maar g&g, marui, en een paar merkloze varianten werken allemaal prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn
Kunnen de ares amoeba ook lonex flash mags hebben weten jullie dat ?
 
Zo ver ik weet moet dat geen problemen geven. Hebben niet snel problemen met feeden die amoeba's
 
  • Leuk
Waarderingen: Daqn