Aangenaam!

Ghosty

New Member
11 mei 2018
3
1
Trophies
2
Hallo,

Mijn naam is Lennart, 26 jaar, van origine uit Eindhoven en sinds een jaar of 2 woon ik in een dorpje ten zuiden van Amersfoort.

Ik ben bekend met airsoft maar aangezien de huur-apparaten te vaak weigeren of kapot gaan besloot ik maar mijn eigen spullen aan te schaffen. Beschermende kleding heb ik in ieder geval al in de vorm van kleding met ATP multicam patroon, helm, veiligheidsbril etc.
Momenteel ligt de VOG aanvraag nog bij Justis dus ik moet nog even wachten met de aanschaf van een replica.

Het zal dus nog even duren voordat ik echt kan deelnemen, maar ik laat alvast even weten dat ik er aan kom!
 

Bijlagen

  • 12WDYEFNH.jpg
    12WDYEFNH.jpg
    506,3 KB · Weergaven: 265
Hi! Welkom op het forum! Dat dorpje moet Leusden zijn ;)

Goed dat je de stap hebt gemaakt om zelf een replica aan te schaffen; als je er tijd en moeite in steekt (zelfs vaak al Out-of-the-Box) schiet je de huur replica's er qua afstand al snel uit. Dan nog een bak tactische ervaring opdoen en je hebt een top tijd :)

Mocht je in de tussentijd willen skirmen; schroom niet om in het Skirms-topic lief te vragen of je misschien iets kan lenen; Airsofters zijn de moeilijksten niet ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ghosty
Hi! Welkom op het forum! Dat dorpje moet Leusden zijn ;)

Goed dat je de stap hebt gemaakt om zelf een replica aan te schaffen; als je er tijd en moeite in steekt (zelfs vaak al Out-of-the-Box) schiet je de huur replica's er qua afstand al snel uit. Dan nog een bak tactische ervaring opdoen en je hebt een top tijd :)

Mocht je in de tussentijd willen skirmen; schroom niet om in het Skirms-topic lief te vragen of je misschien iets kan lenen; Airsofters zijn de moeilijksten niet ;)

Dag Joris,

Het is niet Leusden, nog wat verder naar het zuid-oosten. ;)
Ik heb ook absoluut geen spijt van het (tot nu toe) geïnvesteerde geld en de mensen binnen de airsoft gemeenschap zijn inderdaad de moeilijkste niet. Zeer verwelkomend en vergevingsgezind.
 
Ik heb poosje terug sniper gebouwd en van de 5 skirms die ik gespeeld heb was hij 3x uitgeleent aan vrienden.
ik heb toen ik begon letterlijk 1 skirm met huur spul gespeeld en was verkocht. en was ook al direct klaar met de huur replica's.
De G36's van balls kun je beter inzetten als shotgun....
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4