De SHS fire selector werkt inderdaad goed! vandaag de replica geshimmed, en in elkaar gezet. Moet zeggen dat hij al een heel stuk beter klonk, en dat de trigger response super snel was vergeleken de orginele configuratie. Ook de ROF was erg hoog. Nu heb ik alleen last van overspin, Weet je toevallig wat opties om dit op te lossen, het liefst zo goedkoop mogelijk?Ik had er een SHS ingebouwd toen en daar had ik geen problemen mee met safe.
Bedankt voor je reactie! Kan het zo zijn dat ik de cutoff lever te strak heb aangedraait? Ik denk namelijk wel dat het bij de cutoff lever ligt, aangezien hij af en toe ook willekeurig in full-auto ging (5 rouns ongeveer) op semi (en natuurlijk vaak de dubble feed)Hoort zo en ziet er gewoon nog prima uit, dan moet je iets anders proberen.
Bedankt voor je reactie! Kan het zo zijn dat ik de cutoff lever te strak heb aangedraait? Ik denk namelijk wel dat het bij de cutoff lever ligt, aangezien hij af en toe ook willekeurig in full-auto ging (5 rouns ongeveer) op semi (en natuurlijk vaak de dubble feed)
Dat kan wel ja, als hij te strak is kan hij ook niet snel genoeg bewegen, maar ook te los kan niet goed zijn. Double feeds komen over het algemeen niet door de cut off lever.
double cycle komt idd door overspin, 5 cycles zou komen door niet goed werkende cut off lever of het zit in de trigger trolley housing. Ik kan dit echter niet zo maar precies zeggen, ik durf te zeggen waar het in zit, maar daarna zal er toch zelf wat moeten worden uitgevogeld.
Bedankt voor je reactie weer Rebelattack, ik heb hier naar gekeken, maar er was niks mis mee. Na het vervangen van de cutoff lever was dit probleem opgelost. Het overspin probleem heb ik nu tijdelijk "opgelost" door de standaard motor weer erin te zetten. Hij overspint nu nog maar een klein beetje (ongeveer een centimeter verder naar achter of naar voren verschillent per schot) is het erg om dit te blijven gebruiken totdat ik er een mosfet in zet met AB?Zoals al werd gezegd ziet er gewoon prima uit, tanden weghalen tot hij er langs kan en gaan . BTW ik bedenk met net dat je ook nog kan kijken, voor het semi probleem, naar je trigger trolley (dat dingetje dat sluiting maakt als je de trekker overhaalt). Daar zit aan de kant waar de cut off lever in grijpt een uitsparing voor, kijk even of die er nog proper uit ziet. Als de replica nog niet oud is dan zal dit het niet zijn, maar goed.