ACN Arma 3 night - 15 november

Voor de niet ACN leden voor de zekerheid hier het IP van TS:
Het IP adres van de ACN TeamSpeak is: voip.arrakis-net.com:9991
 
Jep! Thanks voor de reply Twinfromhell :) Wisselen nu even van missie dus kan nu even op het forum checken ;)
 
Even een heads up! Arma 3 is 50% off voor dit weekend! https://store.bistudio.com/arma33
 
Nice.....de ARMA serie is één van de games die ik tegenwoordig nog wel trek tussen het geweld van CoD en BF.
ARMA III staat al een tijdje op mn harde schijf maar nog niet echt aan toegekomen. Sluit graag eens aan bij een Airsoftclub-sessie! Wordt een volgende sessie hier vooraf bekend gemaakt?
 
Leuk Nevs! Ja we kondigen 'm gewoon aan! Eventueel ook op onze Facebook. De eerst volgende keer zullen we een paar plekken voor "buitenstaanders" reserveren omdat de lokale server het misschien niet trekt. Dus als we dat steeds een beetje opschroeven komen we er vanzelf achter wanneer er teveel spelers mee doen, en wordt het tijd voor een server huren ergens gehehe
 
Ik heb zelf genoeg servers draaien waar ik wel voor een avondje arma 3 op kan zetten voor een dedicated server :) En anders probeer ik wel wat te regelen :)
 
Kijk eens aan! Dat zou helemaal fantastisch zijn! Dan kunnen we gewoon met een zo groot mogelijke groep komen dus?