!!! ACN ComSim event: hulp gezocht

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Naast ACN Introductiedagen zijn wij van ACN ook bezig met ander soort events, voor de meer gevorderde Airsofter.

Denk daarbij aan een combinatie van verschillende simulaties, gameplay en scenario's.
De gameplay is tactische strategisch en je team en je voorbereidingen zijn erg belangrijk. Er zal een duidelijke commando structuur liggen en eerdere acties zullen gevolgen hebben voor de daarop volgende acties.

Het event is gepland voor 10 juni.
En de kans is groot dat het event in de avonduren zal plaatsvinden, maar de exacte tijden liggen nog niet vast.

We zijn op zoek naar forumleden die mee willen helpen met dit event.

We zoeken ongeveer 10 personen die een roleplay willen vervullen.
Dit kan zijn van burger, beveiliging tot ambulance broeder ect.
Tijdens dit event wordt van je verwacht dat je je zoveel mogelijk inleeft in je rol.
Je zult dan ook weinig tot niks schieten.

Interesse?

Meldt je dan a.u.b. zo snel mogelijk aan via onderstaande RSVP knop zodat we weer verder kunnen met de planning:

[RSVP=2480]Click here to RSVP[/RSVP]

Arjan - 1
Bloodfoxx - 1 - Ik wil helpen, lijkt me een leuke ervaring!
Dingofox - 1 - Het lijkt mij ontzettend leuk om te helpen met het evenement!
Dirk - 1
frogxD - 1 - read PM
iTdeal - 1 - Help graag mee!
MarcB - 1
michiel80 - 1 - Afhankelijk van locatie help ik graag mee.
Mika - 1 - lijkt me top om mee te helpen! Ik heb echter geen niet-camouflage broeken :P
Riley - 1 - Lijkt mij super tof!

Total: 10

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Aiden
Misschien handig om aan te geven waar het evenement is?
Wordt eventuele kleding verzorgd door ACN (security / medic) ?
Worden brandstofkosten vergoed? etc etc ;)

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Klinkt wel leuk!

Indien er wat meer info bekend is hoor ik het graag (mag ook pm).

Moet wel eerlijk zeggen dat de datum nog wat ver weg is t.o.v. mijn persoonlijke planning, maar dat kan misschien ook juist positief zijn :)

Groet,
Peter

Goeie vragen, dank je wel!

We proberen natuurlijk zo veel mogelijk geheim te houden dus zijn wat voorzichtig met informatie, maar:
- De locatie van het event houden we nog even geheim. Maar als je mee wilt helpen maar de locatie is een dealbreaker stuur dan even een PM
- Security en Medic patches verzorgen wij. Maar kleding is gewoon je eigen kleding (Die wij ook ten zeerste aanraden om aan te trekken. Naaktlopen kan niet altijd vermeden worden maar raden wij wel af ;-) ). Het ligt even aan welke rol je speelt wat dan handige kleding is, maar zal hoofdzakelijk "burger" kleding zijn (lees: geen camo ;-) )
- Brandstof kosten worden niet vergoed maar de entree wel. Wij proberen dit soort events zoals bekend voor de Airsofters te organiseren en verdienen er zelf totaal niets aan. Break-Even draaien en mensen een gave dag bezorgen is het doel.

En de kans is groot dat het event in de avonduren zal plaatsvinden, maar de exacte tijden liggen nog niet vast.

Ik ben dan helaas op vakantie, anders had ik graag meegedaan D:

Ja, lijkt me heel leuk om mee te helpen! Doe de laatste tijd niet zo gek veel meer mee met skirms, dus lijkt me leuk om mee te helpen er een geslaagde dag van te maken :)

Als ik graag wil meespelen, maar ook bereid ben om eea aan vrijwilligers werk te doen, is dat ook een optie? :)

Als ik graag wil meespelen, maar ook bereid ben om eea aan vrijwilligers werk te doen, is dat ook een optie? :)
Haha, maar ik kan je niet helemaal volgen sorry ;-)
Wat bedoel je met meespelen versus vrijwilligers werk?

Het hele evenement is wat ons betreft sowieso vrijwilligers werk.

Wij proberen vanaf het begin al beginnend Airsofters op een goeie manier te introduceren in onze prachtige sport. Op deze manier maakt men kennis met de tactische aspecten van de sport, zoals het volgens ons ook bedoelt is en krijgt men gelijk een stukje Airsoft etiquette mee ;-)
En dat doen we graag, maar is wel geheel vrijwilligers werk van ons uit. We verdienen er niks aan (leggen er soms zelfs op toe) maar dat doen we graag voor de sport in Nederland.

Haha, maar ik kan je niet helemaal volgen sorry ;-)
Wat bedoel je met meespelen versus vrijwilligers werk?

Het hele evenement is wat ons betreft sowieso vrijwilligers werk.

Wij proberen vanaf het begin al beginnend Airsofters op een goeie manier te introduceren in onze prachtige sport. Op deze manier maakt men kennis met de tactische aspecten van de sport, zoals het volgens ons ook bedoelt is en krijgt men gelijk een stukje Airsoft etiquette mee ;-)
En dat doen we graag, maar is wel geheel vrijwilligers werk van ons uit. We verdienen er niks aan (leggen er soms zelfs op toe) maar dat doen we graag voor de sport in Nederland.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat het even mij leuk lijkt om als speler aan deel te nemen .
Tegelijkertijd vind ik het ook geen probleem om als vrijwilliger mee te helpen. Dus: is het bijvoorbeeld ook een optie om bijvoorbeeld voor de pauze als vrijwilliger in een rol mee te doen en na de pauze als speler deel te nemen? (soort deeltijd vrijwilliger :D )

Meld mij graag aan als vrijwilliger.
Ik beschik over een groot aantal rare props en andere leuke dingen waaronder soldeerskills
voor het maken van elektronische props. Stuur me een pm voor meer info :).

• Leuk
Waarderingen: Michiel en michiel80
Ik heb zelf nog geen ervaring met airsoft echter lijkt het me heel leuk om mee te helpen als vrijwilliger is het erg dat ik nog geen ervaring/ gear heb of kan ik dan niet helpen aan dit event?

Als iemand een bril voor een hond heeft, dan kan ik prima dienen als bewaker :D

Bijlagen

• IMG-20151203-WA0001.jpg
    IMG-20151203-WA0001.jpg
    440,6 KB · Weergaven: 298
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Afhankelijk van de datum en tijd lijkt het me super om mee te helpen. Overigens ook om mee te skirmen, mocht dat ook kunnen.

Datum van 10 juni is helaas op oneven weekend. Ik kan dus niet omdat de vrouw dan werken moet. Anders had ik graag geholpen. Heb 90% van de toothsquad evends geregeld/verzorgd ;)

gaat dit om hetzelfde evenement als het andere topic, en wat zijn bv de benodigdheden als een beveiliger of burger? en is het een must om ervaring te hebben met airsoft?

Lijkt mij heel tof om mee te doen, weet niet goed wat ik kan gaan verwachten maar ik ben benieuwd!

Hoi
Hier kan ik als noob van leren dus wil graag helpen hierbij

Ok, we gaan de opzet anders doen.
Dat betekend niet dat we jullie hulp niet nodig hebben maar wel dat we de datum van het event gaan verplaatsen.
Het ComSim event zal dus NIET op 10 juni plaatsvinden en een nieuwe datum wordt aan gewerkt.
Als de nieuwe datum en opzet bekend is dan zullen we weer opnieuw hulp gaan zoeken bij jullie.
Dus in ieder geval bedankt voor al jullie aangeboden hulp en interesse en we komen hierop terug.

• Leuk
Waarderingen: MarcB