Naast ACN Introductiedagen zijn wij van ACN ook bezig met ander soort events, voor de meer gevorderde Airsofter.
Denk daarbij aan een combinatie van verschillende simulaties, gameplay en scenario's.
De gameplay is tactische strategisch en je team en je voorbereidingen zijn erg belangrijk. Er zal een duidelijke commando structuur liggen en eerdere acties zullen gevolgen hebben voor de daarop volgende acties.
Het event is gepland voor 10 juni.
En de kans is groot dat het event in de avonduren zal plaatsvinden, maar de exacte tijden liggen nog niet vast.
We zijn op zoek naar forumleden die mee willen helpen met dit event.
We zoeken ongeveer 10 personen die een roleplay willen vervullen.
Dit kan zijn van burger, beveiliging tot ambulance broeder ect.
Tijdens dit event wordt van je verwacht dat je je zoveel mogelijk inleeft in je rol.
Je zult dan ook weinig tot niks schieten.
Interesse?
Meldt je dan a.u.b. zo snel mogelijk aan via onderstaande RSVP knop zodat we weer verder kunnen met de planning:
[RSVP=2480]Click here to RSVP[/RSVP]
Arjan - 1
Bloodfoxx - 1 - Ik wil helpen, lijkt me een leuke ervaring!
Dingofox - 1 - Het lijkt mij ontzettend leuk om te helpen met het evenement!
Dirk - 1
frogxD - 1 - read PM
iTdeal - 1 - Help graag mee!
MarcB - 1
michiel80 - 1 - Afhankelijk van locatie help ik graag mee.
Mika - 1 - lijkt me top om mee te helpen! Ik heb echter geen niet-camouflage broeken
Riley - 1 - Lijkt mij super tof!
Total: 10
Denk daarbij aan een combinatie van verschillende simulaties, gameplay en scenario's.
De gameplay is tactische strategisch en je team en je voorbereidingen zijn erg belangrijk. Er zal een duidelijke commando structuur liggen en eerdere acties zullen gevolgen hebben voor de daarop volgende acties.
Het event is gepland voor 10 juni.
En de kans is groot dat het event in de avonduren zal plaatsvinden, maar de exacte tijden liggen nog niet vast.
We zijn op zoek naar forumleden die mee willen helpen met dit event.
We zoeken ongeveer 10 personen die een roleplay willen vervullen.
Dit kan zijn van burger, beveiliging tot ambulance broeder ect.
Tijdens dit event wordt van je verwacht dat je je zoveel mogelijk inleeft in je rol.
Je zult dan ook weinig tot niks schieten.
Interesse?
Meldt je dan a.u.b. zo snel mogelijk aan via onderstaande RSVP knop zodat we weer verder kunnen met de planning:
[RSVP=2480]Click here to RSVP[/RSVP]
Arjan - 1
Bloodfoxx - 1 - Ik wil helpen, lijkt me een leuke ervaring!
Dingofox - 1 - Het lijkt mij ontzettend leuk om te helpen met het evenement!
Dirk - 1
frogxD - 1 - read PM
iTdeal - 1 - Help graag mee!
MarcB - 1
michiel80 - 1 - Afhankelijk van locatie help ik graag mee.
Mika - 1 - lijkt me top om mee te helpen! Ik heb echter geen niet-camouflage broeken

Riley - 1 - Lijkt mij super tof!
Total: 10
Laatst bewerkt: