!!! ACN Forum Leden Only Event: DEEL 1: animo check

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
We spelen al weer een tijdje met het organiseren van een besloten event voor de ACN forum leden.

We hebben een heel gaaf terrein op het oog want ons ontzettend spannend lijkt om daar eens met vrienden op te spelen. Namelijk Bunker Hill van 3Division in Daarle.

Maar daar hebben we wel minimaal 40 deelnemers voor nodig wil het niet te kostbaar worden voor iedereen.
Daarom, voordat wij dit avontuur aangaan, willen we eerst even checken of er uberhaupt voldoende animo voor is.

Het zal een event zijn voor primair airsofters met eigen gear en liefst ook geen high caps, maar low/mid caps.
En als je een maatje hebt die je er graag bij wilt hebben (mits eigen gear etc) zorg er dan voor dat hij/zij zich ook aanmeldt op het forum.

Heb je interesse, druk dan hieronder op de [RSVP knop] en stuur je email adres naar info@airsoftclubnederland.nl (met de titel: ACN Forum Leden Only Event).
Dan gaan we met die email adressen een datumprikker opstellen om te kijken welke datum het beste uitkomt.
Edit: in deel 2 hebben we ipv de datumprikker een Poll gestart om de datum te bepalen.

Wij hebben er in ieder geval heel erg veel zin in en kijken erg uit naar dit ACN Forum Leden Only Event!

[RSVP=2504]Click here to RSVP[/RSVP]

aragon991 - 1 - heb alleen geen replica :s mischien dat er nog een buddy mee wil
Arjan - 1 - Ovb. Veel verjaardagen die maand
Aztec - 1 - goed plan! Uiteraard onder voorbehoud van de datum
Blackwave - 1
Bloodfoxx - 1 - Mits datum uitkomt ben ik er bij
BoomSmurf - 1 - Afhankelijk van datum.
Buggles - 1 - Leuk plan, als het datumtechnisch lukt ben ik erbij!
bvdzeeuw - 1 - Afhankelijk van datum. Kan vrij vragen van werk. Moet minimaal 4 weken van te voren.
Camilo - 1 - Afhankelijk van datum, en een lift ^^
campesteijn - 1
ChaoSState - 1
chris93 - 1 - ik ben afhankelijk van het ov maar wordt het liefst opgepikt door iemand van acn ik zelf ben de 300meter verderoppe buurman van jamie en wellicht wil hij ook mee doen maar ik heb intresse dat sws
Da Fencer - 1 - Afhankelijk van datum en een lift.
De Vliegende Hollander - 1 - Afhankelijk van datum.
Dingofox - 1
Dirk - 1 - M60 is in onderhoud hoop klaar te hebben
Doron - 1
DutchB4k - 1 - 1
Eithley - 1
Elmar_746 - 1
fatih61 - 1 - Datum is voor mij niet belangrijk ik pas me erop aan
Frank-Peter - 1
Gewitwel - 1 - only have HI-caps, but only use singleshot
Harco - 1
HJADR - 1
Imakittymeow - 1
iTdeal - 1
Jamie - 1 - Afhankelijk van datum
Jan - 1 - YESSSS
Jean-Baptiste - 1 - afhankelijk welke datum
Jelle Schiks - 1
JordivE - 1 - Afhankelijk van datum.
Jovan - 1 - Leuk..wil er zeker bij zijn
jules.cornelissen - 1
kham - 1 - Depends on a date
Kroeskoppie - 1 - Afhankelijk of ik geen weekenddienst heb. Mogelijk ook 1 ander persoon met interesse.
lotte - 1 - Afhankelijk van de datum
manderspaul - 1 - Kijk er nu al naar uit <3
Marlon. V - 1 - Leuk ....ga zeker wel mee
Michiel - 1
michiel80 - 1 - Leuk!!
Niels Seppenwoolde - 1 - afhankelijk van de datum
Oddball - 1 - enkel in het weekend
Ome_Philip - 1 - vet idee! moet het wel even van te voren weten ivm werk
Peter - 3 - Evt 2 vrienden mee. ;)
Peter Boudewijn - 1 - Afhankelijk van de datum
Puffy - 4 - afhankelijk van datum, evt 3 maatjes met eigen gear mee.
Rebelattack - 1
Redrum - 1 - AfhankeAfhankelijk rooster
Rheiric - 1 - Ik zou in theorie elke zondag kunnen, speel met midcaps en als het na eind mei is zal ik waarschijnlijk met mijn sniper spelen. Also, het mogelijke persoon van Kroeskoppie.
Rick191 - 1 - Evt. 2 medespelers met eigen gear + NABV
Riley - 1 - Afhankelijk van plek en datum maar lijkt me leuk
Robin - 1
Sadiek - 1
Sander - 1 - Ich bin dabei
Stey - 1 - Afhankelijk van locatie en kosten
Strelok - 1 - Zeker leuk om eens iedereen te zien.
Theunis_B - 1 - Tof idee! Afhankelijke van werk kan ik mee.
Ties - 1
Toothpick - 1 - Op za in even weken
TwanRage - 1
Twinfromhell - 1
victor - 1 - top idee. Onder voorbehoud van datum
WaterIsNat - 1 - Dan neem ik maar m'n backup m4 mee =)
Willem Knoop - 1 - Heb wel interresse
Wouter - 1

Total: 71
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Willem Knoop
Ik neem aan dat als je door omstandigheden niet kan dat deze RSVP niet meteen betekent dat je verplicht bent om te komen :p? Also is er al een potentiële locatie, ivm reizen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Zoals eerder aangegeven is dit een animo check of er uberhaupt voldoende animo is en dat we daarna gaan kijken naar een datum.
En ook aangegeven dat we een locatie op het oog hebben maar dat ligt nog even aan de animo voor uberhaupt een Forum Leden Only Event, misschien wordt het nog een andere locatie.
 
Zoals eerder aangegeven is dit een animo check of er uberhaupt voldoende animo is en dat we daarna gaan kijken naar een datum.
En ook aangegeven dat we een locatie op het oog hebben maar dat ligt nog even aan de animo voor uberhaupt een Forum Leden Only Event, misschien wordt het nog een andere locatie.

Wow dan ben ik dus ontzettend blind, sorry :|. Desondanks bedankt voor je antwoord.
 
Wow dan ben ik dus ontzettend blind, sorry :|. Desondanks bedankt voor je antwoord.
Haha ;-)
En door jouw vragen wordt het ook voor iedereen weer wat helderder (meer helder? helderderder? heelder?)

Op een bepaald punt gaan we wel degelijk concreet worden en gaat iedereen zich ook echt vastleggen (we gaan immers kosten maken).
Maar voor nu zijn we dus benieuwd naar wie er interesse heeft in zo'n event.
 
Laat ik het anders zeggen; Het is niet nodig om mysterieus te doen rondom de locatie. Als er gewoon wordt aangegeven; "bij voldoende animo locatie A, minder animo locatie B, veel minder animo locatie C en anders jammer dan"... schiet je denk ik meer mee op, en trek je sneller spelers naar je toe in plaats van dingen geheim proberen te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Laat ik het anders zeggen; Het is niet nodig om mysterieus te doen rondom de locatie. Als er gewoon wordt aangegeven; "bij voldoende animo locatie A, minder animo locatie B, veel minder animo locatie C en anders jammer dan"... schiet je denk ik meer mee op, en trek je sneller spelers naar je toe in plaats van dingen geheim proberen te houden.

Goed punt. Ik ga ff achter de schermen stoeien met de rest hierover!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123 en Stey
Oh ik heb trouwens alleen high caps maar Ben op de automaat geen bbsproeier en Anders heb ik een enkel high cap voor MN dmr is dit een probleem?
 
Oh ik heb trouwens alleen high caps maar Ben op de automaat geen bbsproeier en Anders heb ik een enkel high cap voor MN dmr is dit een probleem?
Kijk, we willen natuurlijk wel voorkomen dat low/midcaps tegenover "high cap/drum mag sprayers" ;-) komen te staan.
Dus we zullen dan met high caps iets met single fire only moeten verzinnen ofzo.
 
Ik heb me prima vermaakt, 3 jaar geleden op mijn eerste ACN-Intro skirm. Leuk om een keer met de meerderheid van het forum te spelen lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey
Ook aangemeld. Ben benieuwd.

Ik speel veel met twee vrienden, welke geen lid zijn van dit forum.
Is het een probleem als ze eventueel mee komen?
 
Zeker in geïnteresseerd! Lijkt me erg tof.
Locatie maakt voor mij niet zo heel veel uit. Hoe verder het weg hoe mooier het zou zijn als er wat gecarpooled kan worden om zo die kosten wat te drukken, maar afstand is voor mij in principe geen dealbreaker.

Belangrijker voor mij is de datum :p
 
Ook aangemeld. Ben benieuwd.

Ik speel veel met twee vrienden, welke geen lid zijn van dit forum.
Is het een probleem als ze eventueel mee komen?

Zoals eerder gemeld: "En als je een maatje hebt die je er graag bij wilt hebben (mits eigen gear etc) zorg er dan voor dat hij/zij zich ook aanmeldt op het forum."
 
Aangemeld, lijkt me wel een cool idee om mensen van het forum in het echie tegen te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.