!!! ACN Forum Leden Only Event: DEEL 1: animo check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangemeld, lijkt me wel een cool idee om mensen van het forum in het echie tegen te komen.

Ja inderdaad, daar hebben we ontzettend veel zin in.
Maar haha, misschien moet iedereen wel een sticker opplakken met z'n forum alias ;-)
Ah, jij bent dus "%&SexyMoFoLikesSmallAnimals"!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Zou graag willen komen! Zit echter alleen met vrij vragen voor werk. Dit moet 4 weken van te voren gebeuren...

Ohja, mogelijkheid om hpa te vullen op locatie of moet ik zuinig aan doen en met 1 tank de dag door? :p
 
Dan is het bijdeze voor mij nu dmr met een gaspistooltje enkelschot voor de korte afstand als we buiten gaan spelen
 
De locatie die we trouwens op het oog hebben is Bunker Hill van 3Division in Daarle.

Maar daar hebben we wel minimaal 40 deelnemers voor nodig wil het niet te kostbaar worden voor iedereen.
Vandaar dus deze animo check.

Dus geef het gauw aan, dan kunnen we het verder gaan regelen.
 
Geen hi-caps.. Oeh bij mij gaan er 2500bbs in en heb alleen een full auto mode :p
 
Helemaal te gek! Heb hier ontzettend veel zin an! ^_^



Wacht even @Michiel, heeft @WaterIsNat het hier niet over een LMG? Daar heurt een Full auto en 2500 BB's lading bij toch?
Haha, zeker weten ;-)
Maar ik hoop dat je een beetje de gedachte achter die beperking snapt, zodat we de verhoudingen een beetje in de gaten houden tegenover de spelers met low/mid caps. Tuurlijk kun je een LMG heel gaaf en tactisch inzetten maar zoals eerder gezegd willen we de verhoudingen een beetje in de gaten houden.
 
max 3 bb's per salvo, niet meer dan 300 bb's in de mag? :p:D
 
ik en een maat eventueel, we zitten alleen beide nog te wachten op onze nabv pas...

Edit; ik zelfs nog op mijn VOG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.