Aangezien er nog geen datum is vastgesteld, is er misschien/waarschijnlijk nog wel tijd om dat te regelen. Gear hoeft niet duur te zijn (zie verschillende posts over dumps etc als bron van goedkope KL gear. Replica is dan wel,weer iets ingrijpender, maar ook daar zijn er mogelijkheden.Ik zou graag mee willen doen voor een eerste keer met een buddy misschien, helaas heb ik geen eigen gear/replica
Valt vast ook wel wat te lenen, indien hij weer terug is tegen die tijd mag je best mijn backup replica lenen.Ik zou graag mee willen doen voor een eerste keer met een buddy misschien, helaas heb ik geen eigen gear/replica
Volgens mij wat serieuzer dan capture the flag. Vanwege de midcap regel? @MichielWat voor soort gameplay zal er gehouden worden?
Ok, we hebben 2 data beschikbaar bij Bunker Hill in Daarle!
Namelijk:
- zaterdag 15 juli of
- zaterdag 22 juli
We hebben een nieuw topic aangemaakt met een Poll waarin we kunnen stemmen welke datum de meeste voorkeur heeft:
http://www.airsoftclubnederland.nl/...m-leden-only-event-deel-2-datum-bepalen.2531/
Geef snel aan wanneer je kan, zodat we snel weer door kunnen gaan met het verder regelen!
Uhm, nee. Daarvoor doen we immers Poll ;-)Is het definitief dat het 1 van deze datums gaat worden? Dan zet ik ze namelijk alle 2 vrij op werk
Uhm, nee. Daarvoor doen we immers Poll ;-)
Hmm okey, want voor mij is het te ver weg. Ik heb nog geen werk rooster voor die maand. Ik denk dat meerdere hier tegen aan zullen lopen die in het weekend/wissel diensten werken. Als jullie bv hadden gezegt dat het 100% de 15e of 22e wordt is het makkelijker met vrij regelen.