!!! ACN Forum Leden Only Event: DEEL 2: datum bepalen

Op welke datum/data kun je deelnemen aan het ACN Forum Leden Only Event?

• Totaal aantal stemmers
    81
Da's effe lekker balen. Zag het al helemaal zitten, kan ik beide dagen niet :(

Tot nu toe kan ik beide dagen, maar ik zit in de evenementenwereld dus dat kan op slag veranderen :(.

Nu mijn sportles geven achter de rug is inclusief cursus trainer heb ik weer meer tijd voor airsoft. Ook plannen voor vakantie, maar is meer eind juli/begin augustus. Dus ja, heb me opgegeven voor 15 juli.

Hey Michiel. Goed idee, ik doe mee. Beide dagen mogelijk.

Ik denk dat ik m'n eigen verjaardag vier de 15e (11e jarig) maar he.. Airsoft of verjaardag.. op zich niet zo'n lastige keus toch?! :P (hint... het is niet m'n verjaardag)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Inmiddels een hoop stemmen binnen waaronder ook best een aantal niet mogelijk opties. We gaan dit resultaat bespreken. Bedankt in ieder geval tot zo ver!

• Leuk
Waarderingen: Toothpick en Hertenvacht
Ok, gezien het aantal aanmeldingen hebben we even moeten overleggen.

En we vinden het financieel een te groot risico om het terrein af te huren met het risico dat er niet voldoende mensen komen opdagen om break-even te draaien.

Helaas, maar niet getreurd, dan gaan we gewoon lekker met z'n alle naar een open event. Dat kan natuurlijk ook. Hou daarom zoals altijd onze "Skirms" topic op het forum in de gaten en dan zien we elkaar gewoon daar [duim omhoog, dikke zoen met knipoog]:
https://airsoftclubnederland.nl/community/forums/skirms.6/

• Leuk
Waarderingen: Hertenvacht