Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu mijn sportles geven achter de rug is inclusief cursus trainer heb ik weer meer tijd voor airsoft. Ook plannen voor vakantie, maar is meer eind juli/begin augustus. Dus ja, heb me opgegeven voor 15 juli.
Ik denk dat ik m'n eigen verjaardag vier de 15e (11e jarig) maar he.. Airsoft of verjaardag.. op zich niet zo'n lastige keus toch?! (hint... het is niet m'n verjaardag)
Inmiddels een hoop stemmen binnen waaronder ook best een aantal niet mogelijk opties. We gaan dit resultaat bespreken. Bedankt in ieder geval tot zo ver!
Ok, gezien het aantal aanmeldingen hebben we even moeten overleggen.
En we vinden het financieel een te groot risico om het terrein af te huren met het risico dat er niet voldoende mensen komen opdagen om break-even te draaien.
Helaas, maar niet getreurd, dan gaan we gewoon lekker met z'n alle naar een open event. Dat kan natuurlijk ook. Hou daarom zoals altijd onze "Skirms" topic op het forum in de gaten en dan zien we elkaar gewoon daar [duim omhoog, dikke zoen met knipoog]: https://airsoftclubnederland.nl/community/forums/skirms.6/
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.