ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Hey, ben ik weer met een vraagje :p
Hoe zit het met BBs? Ik zie op de ACS website dat de huurkit "inclusief gevuld magazijn en accu" is, betekent dit dat je na dat 1e magazijn moet bijbetalen voor BBs? Kan ik het beste zelf vooraf een zak BBs aanschaffen, of zijn ze prima betaalbaar bij ACS?
 
Hey, ben ik weer met een vraagje :p
Hoe zit het met BBs? Ik zie op de ACS website dat de huurkit "inclusief gevuld magazijn en accu" is, betekent dit dat je na dat 1e magazijn moet bijbetalen voor BBs? Kan ik het beste zelf vooraf een zak BBs aanschaffen, of zijn ze prima betaalbaar bij ACS?
Correct! Na het eerste magazijn kan je BB's kopen bij ACS, of vooraf meenemen. Alle organisaties zitten allemaal rond dezelfde prijs. Online kan je vaak wel een euro of twee goedkoper uitkomen, maar merk je het vooral met grote bedragen.

De hoofdreden waarom airsofters online kopen is zodat ze daar het perfecte merk voor hun perfecte replica kunnen matchen, wat niet altijd bij een orga kan. Als intro zou ik ze zelf gewoon bij de orga kopen.
 
Voor gewoon normale goede bb's iets van 13-15 euro per kg met 0.25bb's.
 
Ik heb nog nooit geairsoft, hoeveel BBs gaan er ongeveer doorheen in zo'n skirm? :confused:
 
Thanks!
Nieuw vraagje: ik ben een brildrager. Kan ik mijn bril dragen met de soort veiligheidsbril die je krijgt bij de huurkit? Of kan ik beter een eigen veiligheidsbril/goggles kopen die goed past op brillen?
 
Locatie ziet er top uit. klinkt als de moeite waard van de 2+ uur in de auto.
Helaas op zaterdags, daarom kan ik niet van de partij zijn. Ofwel een ACN introduce dag inclusief kinderopvang - hint, hint, hint - of ik neem de kleine man over 15 jaar mee met zn eigen outfit :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Thanks!
Nieuw vraagje: ik ben een brildrager. Kan ik mijn bril dragen met de soort veiligheidsbril die je krijgt bij de huurkit? Of kan ik beter een eigen veiligheidsbril/goggles kopen die goed past op brillen?
Ik denk het 2e, heb je ook meteen de kans om brillen te bekijken :p Weet het niet 100% zeker hoor!
 
@Somentus mijn allereerste skirm had ik mazzel met een goggle op locatie die goed over mijn bril paste.

Daarna gelijk een eigen mesh mask en over the glasses goggle gekocht voor mn 2e skirm ( bolle x1000rx). Daarna gelijk lid geworden en de rest van mn outfit aangeschaft.
 
Thanks!
Nieuw vraagje: ik ben een brildrager. Kan ik mijn bril dragen met de soort veiligheidsbril die je krijgt bij de huurkit? Of kan ik beter een eigen veiligheidsbril/goggles kopen die goed past op brillen?

Ik ben zelf brildrager maar ik heb daglenzen speciaal voor in de beveiliging en airsoften (7,50 voor 5 stuks) en een bril met inzetstuk dat op sterkte geslepen is. Net waar ik zin in heb.
 
Ik kan er helaas niet bij zijn. Dan maar zondags naar Daarle.
 
Weet je wat, we laten er wat hardcore science op los:

Een zak met 1 kg met 0,20 gram BB’s zijn ........... 5.000 BB’s!!

Ik schiet gemiddeld tussen de 10 a 20 midcap magazijnen leeg op een event met zo’n 120 Bb’s per magazijn. Dus dat is ..........reken reken reken....... tussen de 1.200 en 2.400 BB’s.

Met andere woorden: aan 1 kg heb je ruim voldoende ;-)

p.s.: in een High cap magazijn gaan zo’n 300-400 BB’s (dacht ik)
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Ligt een beetje aan je squad-leader. Als USMC speler mag ik graag MURICAAAH F*CK YEA verlangen van mijn squad en supressive fire doen om de kleinste redenen ;)
"WTF! EEN BLAADJE VALT VAN DE BOOM! SUPRRESSIVE FIRE, GIVE IT ALL YOU GOT!!!!!!"

Je bril vraag: Meestal hebben ze eenvoudige veiligheidsbrillen bij een huurset. Die gaan lastig met een bril eronder. Als je lenzen hebt voor die dag zou dat de veiligste optie zijn. Of je moet inderdaad kijken of je zelf al een bril kunt scoren waar je een bril onder kunt dragen.
 
Ligt een beetje aan je squad-leader. Als USMC speler mag ik graag MURICAAAH F*CK YEA verlangen van mijn squad en supressive fire doen om de kleinste redenen ;)
"WTF! EEN BLAADJE VALT VAN DE BOOM! SUPRRESSIVE FIRE, GIVE IT ALL YOU GOT!!!!!!"

Je bril vraag: Meestal hebben ze eenvoudige veiligheidsbrillen bij een huurset. Die gaan lastig met een bril eronder. Als je lenzen hebt voor die dag zou dat de veiligste optie zijn. Of je moet inderdaad kijken of je zelf al een bril kunt scoren waar je een bril onder kunt dragen.

Ik moest meteen denken aan die predator scene toen ik dit las :)

 
Is er nog iemand anders die mij uit Hazerswoude-Rijndijk (Ligt naast Alphen a/d Rijn) zou kunnen ophalen?
@Boudewijn is nog niet heel zeker of hij mij kan ophalen.
 
Zit er sterk aan te denken om zaterdag naar Gasselte te komen voor de ACN dag, zaterdag ergens tussen Gasselte en Daarle tukken, en dan zondag Bunker Hill meepakken :)

Iemand die hier ook over denkt?
 
Zit er sterk aan te denken om zaterdag naar Gasselte te komen voor de ACN dag, zaterdag ergens tussen Gasselte en Daarle tukken, en dan zondag Bunker Hill meepakken :)

Iemand die hier ook over denkt?
Leuk dat je wilt komen Joris. Bedenk wel dat het voor spelers is met één of twee skirms aan ervaring of mensen die nog geen pas hebben. We willen zoveel mogelijk mensen de ruimte geven de sport te leren kennen of te zien hoe je de sport ook kunt spelen.

Qua organisatie zitten we waarschijnlijk ook al ruim over het minimum heen. Dat ligt een beetje aan de plannen die we nog moeten afronden.