ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Ligt een beetje aan je squad-leader. Als USMC speler mag ik graag MURICAAAH F*CK YEA verlangen van mijn squad en supressive fire doen om de kleinste redenen ;)
"WTF! EEN BLAADJE VALT VAN DE BOOM! SUPRRESSIVE FIRE, GIVE IT ALL YOU GOT!!!!!!"

Je bril vraag: Meestal hebben ze eenvoudige veiligheidsbrillen bij een huurset. Die gaan lastig met een bril eronder. Als je lenzen hebt voor die dag zou dat de veiligste optie zijn. Of je moet inderdaad kijken of je zelf al een bril kunt scoren waar je een bril onder kunt dragen.

Zo ben ik als squadleader: a.k.a. ww2 dating private ryan stijl! " five men is a oppertunity, one man is a waste of ammo!"

Oftewel alleen schieten als je weet dat ie raak is of in zeldzame gevallen supressing fire hahahahah
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en mwilliam
Zo ben ik als squadleader: a.k.a. ww2 saving private ryan stijl! " five men is a oppertunity, one man is a waste of ammo!"

Oftewel alleen schieten als je weet dat ie raak is of in zeldzame gevallen supressing fire hahahahah
 
Hahaha ff de autospelling gecorrigeerd voordat de eerste reacties komen op dating private ryan hahahahaha XD
 
Ben er ook bij :D. Is het als intro nog nodig om wat te regelen?

Stevige schoenen, droog/schoon setje kleding voor na het evenement, eventueel iets van lunch en snacks maar das ook op locatie verkrijgbaar en niet onbelangrijk; goede zin!
 
  • Leuk
Waarderingen: mwilliam
"Introducee met huurkit" is uitverkocht :(
Net te lang gewacht om nog een paar vrienden in te schrijven :oops:

Gelukkig heb ik gear voor 2 :D:p, dus eentje kan mee
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er ook bij zijn. Dit met 1 nieuwe speler en iemand die twee skirms onder zijn riem heeft.
 
"Introducee met huurkit" is uitverkocht :(
Net te lang gewacht om nog een paar vrienden in te schrijven :oops:

Gelukkig heb ik gear voor 2 :D:p, dus eentje kan mee

Er is vast wel iemand die nog een relkica heeft liggen. Ik heb wel een bril en masker over.
 
Oh nee! Ik heb nog geen confirmatie gehad van een vriend van mij en heb mij dus nog niet ingeschreven! Ik probeer net te kijken of ik nog een huurkit kan huren maar ze zijn uitverkocht. Ik ben te laat ben ik bang. Zijn er voor mij geen andere mogelijkheden? Ik heb eigenlijk alleen een replica nodig, zelf heb ik al eigen kleding en een vest.

Ik ben bang dat ik geen eigen replica kan aanschaffen, ik wacht tot mijn VOG wordt opgestuurd en ik ben bang dat ik dat allemaal niet ga redden voor 28 oktober.
 
Oh nee! Ik heb nog geen confirmatie gehad van een vriend van mij en heb mij dus nog niet ingeschreven! Ik probeer net te kijken of ik nog een huurkit kan huren maar ze zijn uitverkocht. Ik ben te laat ben ik bang. Zijn er voor mij geen andere mogelijkheden? Ik heb eigenlijk alleen een replica nodig, zelf heb ik al eigen kleding en een vest.

Ik ben bang dat ik geen eigen replica kan aanschaffen, ik wacht tot mijn VOG wordt opgestuurd en ik ben bang dat ik dat allemaal niet ga redden voor 28 oktober.
Je zou t best kunnen redden, weet je of je VOG al is opgestuurd?

Bij mij was alles binnen 2 weken gedaan
 
Vorige week donderdag bij de gemeente geweest want ik kon het niet digitaal doen, daar vertelde ze me 2-4 weken.
 
bij mij zeiden ze ook 2-4 weken en bij mijn kameraad ook. We hadden hem beide met een week. Dus als je een beetje geluk hebt
 
Je zou t best kunnen redden, weet je of je VOG al is opgestuurd?

Bij mij was alles binnen 2 weken gedaan

Hé Lukas, wat vervelend!

Zelf heb ik al vanalles uitgeleend voor de Intro’s en dus niet meer beschikbaar. Maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die nog backups hebben liggen. Gaat dus helemaal goedkomen.

Willen die mensen die zo vriendelijk zijn, deze man even uit de brand helpen? ;)
 
Laten we hopen dat dit het geval is!

Zou inderdaad erg tof zijn als iemand mij kan helpen, maar begrijpelijk als het niet mogelijk is aangezien ik gewoon te laat ben.
 
Laten we hopen dat dit het geval is!

Zou inderdaad erg tof zijn als iemand mij kan helpen, maar begrijpelijk als het niet mogelijk is aangezien ik gewoon te laat ben.

Ik zal even kijken of ik nog een replica ergens kan lenen. Ik heb iig een shotgun maar die gaat maar een meter of 25 - 30.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lukas
Ik heb Backups zat, ik twijfel alleen nog of ik zal gaan. Ik speel sinds dit jaar, nu een 5-tal skirms dus ik neem aan dat ik nog in de caterogie 'nieuweling' pas. Alleen is Gasselte vanaf de randstad zo'n p*kke-eind rijden plus na de skirm weer terug naar huis...
Ik denk dat ik zo 500-550km op één dag weg ga rijden...