ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Oh nee! Ik heb nog geen confirmatie gehad van een vriend van mij en heb mij dus nog niet ingeschreven! Ik probeer net te kijken of ik nog een huurkit kan huren maar ze zijn uitverkocht. Ik ben te laat ben ik bang. Zijn er voor mij geen andere mogelijkheden? Ik heb eigenlijk alleen een replica nodig, zelf heb ik al eigen kleding en een vest.

Ik ben bang dat ik geen eigen replica kan aanschaffen, ik wacht tot mijn VOG wordt opgestuurd en ik ben bang dat ik dat allemaal niet ga redden voor 28 oktober.

Hey lukas,

ik heb net mijn vfc getest en deze kwam onder de 360 fps waardoor je mijn g36 mag lenen.
je mag als je nog niks geregeld heb mij wel een berichtje over het hoe en wat sturen.
dan spreken we daar verder.

Niels Seppenwoolde
 
Dit wordt mijn 6e skirm. Telt dat nog? Ik voel me een vette beginner.

Ik heb net een TM VSR-10 gekocht. Voor het eerst snipen! Ik hoop dat die door de FPS heen komt. Dat heb ik namelijk nog niet kunnen meten.
 
Als hij standaard (otb nieuw) is durf ik de gok te nemen dat hij er door heen komt ;) dan schiet hij namelijk onder de 300 FPS
 
Rij zelf vanuit Spijkenisse pick iemand op in Maassluis en dan naar het hoge noord-oosten

:)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Als hij standaard (otb nieuw) is durf ik de gok te nemen dat hij er door heen komt ;) dan schiet hij namelijk onder de 300 FPS

Hij is 2e hands en flink upgraded. Vergeleken met mijn 350 FPS AEG, is het net alsof je een kanon afschiet.
 
Hi guys! I'm very new here and as you can see I can't speak(write) Dutch(but learning it:)). Hope it is not going to be a problem. 28th October will be my first play of airsoft and first of all I want to say big thank you to all officials and people who organize this event for beginners. I was waiting for this since April when I subscribed for the newsletter from ACN.

Second: I want to introduce myself) My name is Dima or Dmitrii if you want it to be more official(hope not ;)). Living in Amsterdam right now. Before moving to The Netherlands I was playing paintball but always wanted to switch to airsoft. So I know how to play in a squad and actually love it. And I also know to handle(clean, assemble, disassemble, store))) rifle thanks to some military training :D

Third: I have some questions:
1. Can somebody send me a link to google map location of the place and probably even link to their website?
2. Can somebody already can assign me to the specific squad? So I can chat with the team.
3. Are rental kits any good and what they include? M4 or AK?
4. Do somebody traveling also from Amsterdam or through it and have some space in a car? I will be happy to share gas bill of course.

Thanks in advance and hope to see you all in two weeks! I'm sure it will be super fun.

Oh and BTW please do NOT translate your answers to English since it will be very nice practice for me to understand it myself)
 
@Dima engels is voor mij om te lezen in ieder geval geen probleem. waarschijnlijk voor de meesten niet maar je bent niet de eerste die engels schrijft hier op het forum.

hier de antwoorden op je vragen die ik weet.
1. https://www.google.nl/maps/place/Ou...1c57a052e2!8m2!3d52.9750623!4d6.7727575?hl=nl
2. squads worden op het event gemaakt naar mijn weten
3. geen idee
4. ik niet maar volgens mij komen er wel andere personen uit die richting, je zou ook met het openbaar vervoer naar een plek gaan waar iemand je kan oppikken. dit zal dan wel tegen je gezegt worden.

edit: Je zou je in het 'stel je voor topic' ook voor kunnen stellen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Dima
@Dima engels is voor mij om te lezen in ieder geval geen probleem. waarschijnlijk voor de meesten niet maar je bent niet de eerste die engels schrijft hier op het forum.

hier de antwoorden op je vragen die ik weet.
1. https://www.google.nl/maps/place/Ou...1c57a052e2!8m2!3d52.9750623!4d6.7727575?hl=nl
2. squads worden op het event gemaakt naar mijn weten
3. geen idee
4. ik niet maar volgens mij komen er wel andere personen uit die richting, je zou ook met het openbaar vervoer naar een plek gaan waar iemand je kan oppikken. dit zal dan wel tegen je gezegt worden.

Als hij geen nederlands spreekt, misschien handig om in het engels te antwoorden :rolleyes::rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
Hi guys! I'm very new here and as you can see I can't speak(write) Dutch(but learning it:)). Hope it is not going to be a problem. 28th October will be my first play of airsoft and first of all I want to say big thank you to all officials and people who organize this event for beginners. I was waiting for this since April when I subscribed for the newsletter from ACN.

Second: I want to introduce myself) My name is Dima or Dmitrii if you want it to be more official(hope not ;)). Living in Amsterdam right now. Before moving to The Netherlands I was playing paintball but always wanted to switch to airsoft. So I know how to play in a squad and actually love it. And I also know to handle(clean, assemble, disassemble, store))) rifle thanks to some military training :D

Third: I have some questions:
1. Can somebody send me a link to google map location of the place and probably even link to their website?
2. Can somebody already can assign me to the specific squad? So I can chat with the team.
3. Are rental kits any good and what they include? M4 or AK?
4. Do somebody traveling also from Amsterdam or through it and have some space in a car? I will be happy to share gas bill of course.

Thanks in advance and hope to see you all in two weeks! I'm sure it will be super fun.

Oh and BTW please do NOT translate your answers to English since it will be very nice practice for me to understand it myself)

Really nice that some English speaking people that moved to The Netherlands are picking up Airsoft. Are you aware of our regulations and laws? For example (and the most important one): you need a NABV clearance?

Your questions have been answered i've seen, but for no 3: unfortunately, all rental kits are sold out. That means the only option is to play with your own replica (NABV required), or a replica borrowed from someone else (attending).

No 4: i've seen some people coming from/through Amsterdam, I suggest you scroll back this topic and reply to them. :)
 
Niels Seppenwoolde, NielsHoffland and JorisvZ thank you guys for your answers. I bought my ticket immediately I saw it available so I do have gear booked and confirmed. And I already read all 7 pages and don't see anybody mentioning Amsterdam. As I can see public transport is not an option: 4 hours at best)) So if I couldn't find somebody I will just rent a car.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Niels Seppenwoolde, NielsHoffland and JorisvZ thank you guys for your answers. I bought my ticket immediately I saw it available so I do have gear booked and confirmed. And I already read all 7 pages and don't see anybody mentioning Amsterdam. As I can see public transport is not an option: 4 hours at best)) So if I couldn't find somebody I will just rent a car.
er komen waarschijnlijk wel personen uit de buurt of richting van amsterdam maar niet de stad zelf. misschien kan je dan onderweg ergens bij iemand in de auto stappen.
 
Welkom Dima, zou je graag een lift geven vanaf ergens onderweg maar zit helaas al vol in de auto. Weet zeker dat je wel met iemand kan meerijden. Airsofters zijn heel sociale dieren
 
Niels Seppenwoolde, NielsHoffland and JorisvZ thank you guys for your answers. I bought my ticket immediately I saw it available so I do have gear booked and confirmed. And I already read all 7 pages and don't see anybody mentioning Amsterdam. As I can see public transport is not an option: 4 hours at best)) So if I couldn't find somebody I will just rent a car.

Hé Dima, tof dat je een ticket gekocht hebt! @Jan plaatste bericht #103 waarin hij aangaf dat de huurkits allemaal geboekt waren. Lijkt me even iets om duidelijk te krijgen Dima. Zie:

De huurkits zijn inderdaad uitverkocht. Hoeveel open plekken er nog zijn krijg ik nog te horen van de organisatie.



Wat betreft je vervoer: ik weet niet of mensen vanuit Amsterdam vertrekken, maar wel dat een paar van rondom Amsterdam vertrekken, of er langs komen. Probeer daar even achter te komen. Anders spreek je met iemand af dat je bijvoorbeeld de trein naar Utrecht pakt, en meerijd met iemand die uit/langs Utrecht komt.

Succes! :)
 
Hoi iedereen, ik kan helaas toch niet meer mee ben ik bang, ik vind het vreselijk klote maar ben vandaag wezen mountainbiken tijdens een sportmoment op de kazerne en ben heel goed op mijn bek gegaan. Ik ben tegen een boomstam gereden die onder de bladeren lag en heb die over het hoofd gezien, ben toen van de fiets af gegooid door de snelheid en met volle snelheid op mijn schouder beland. Hierdoor heb ik mijn sleutelbeen gebroken en kom net terug uit het ziekenhuis. Heb nog geen idee wat de herstel tijd is en hoelang mijn pijn aanhoudt. Ik heb iemand al horen praten over 2 weken, maar betwijfel dat.

Er bestaat dus een erg grote kans dat ik niet mee kan, ik vind het zelf echt heel erg vervelend, misschien word ik namelijk nog een lichting terug gezet en mis ik mijn eerste skirm waar ik me heel er op verheugd had. Ik hou jullie op de hoogte!

https://i.imgur.com/ZL5ijgL.jpg