ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Auw, das flink balen. En het moment zit je ook niet mee nee.
Succes met je herstel.
 
Hoi iedereen, ik kan helaas toch niet meer mee ben ik bang, ik vind het vreselijk klote maar ben vandaag wezen mountainbiken tijdens een sportmoment op de kazerne en ben heel goed op mijn bek gegaan. Ik ben tegen een boomstam gereden die onder de bladeren lag en heb die over het hoofd gezien, ben toen van de fiets af gegooid door de snelheid en met volle snelheid op mijn schouder beland. Hierdoor heb ik mijn sleutelbeen gebroken en kom net terug uit het ziekenhuis. Heb nog geen idee wat de herstel tijd is en hoelang mijn pijn aanhoudt. Ik heb iemand al horen praten over 2 weken, maar betwijfel dat.

Er bestaat dus een erg grote kans dat ik niet mee kan, ik vind het zelf echt heel erg vervelend, misschien word ik namelijk nog een lichting terug gezet en mis ik mijn eerste skirm waar ik me heel er op verheugd had. Ik hou jullie op de hoogte!

https://i.imgur.com/ZL5ijgL.jpg
Oh shit, sterkte man!
 
Is er nog plek? Lijkt me leuk om andere forummers te zien, plus ben net weer hersteld van blessure...
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Thanks voor de support! Volgende keer zal ik erbij zijn met eigen replica ;)
 
Goede avond! Helaas realiseer ik mij nu pas dat Gasselte best onbereikbaar is voor mij i.v.m. OV wat niet vroeg genoeg rijdt (heb zelf geen auto... of anders een huurauto van 100,-), en ik zag dat er wat mensen vanuit midden-Nederland ook naar de Skirm gingen, dus bij deze is mijn vraag:

Wie kan een eenzame enthousiaste rookie oppikken vanuit Utrecht (of in de omgeving wat bereikbaar is binnen de tijden dat OV rijdt)? ;) Of zijn er nog mensen die ook nog vervoer missen en het okay vinden om een auto samen te huren (of dat je de auto van je ouders steelt maar zelf niet weet hoe je dat ding moet besturen)?

Ik heb geen extra grote bagage mee behalve een klein rugtasje, ben klein genoeg om in de achterbak te kunnen, en ben natuurlijk bereid de benzinekosten te delen. :D
 
Goede avond! Helaas realiseer ik mij nu pas dat Gasselte best onbereikbaar is voor mij i.v.m. OV wat niet vroeg genoeg rijdt (heb zelf geen auto... of anders een huurauto van 100,-), en ik zag dat er wat mensen vanuit midden-Nederland ook naar de Skirm gingen, dus bij deze is mijn vraag:

Wie kan een eenzame enthousiaste rookie oppikken vanuit Utrecht (of in de omgeving wat bereikbaar is binnen de tijden dat OV rijdt)? ;) Of zijn er nog mensen die ook nog vervoer missen en het okay vinden om een auto samen te huren (of dat je de auto van je ouders steelt maar zelf niet weet hoe je dat ding moet besturen)?

Ik heb geen extra grote bagage mee behalve een klein rugtasje, ben klein genoeg om in de achterbak te kunnen, en ben natuurlijk bereid de benzinekosten te delen. :D

Gaaaaast! Dit is bizar... je woont bij mij in het pand, De Zusters :p

Ik had je alleen graag mee willen nemen in m'n bus maar die is nu even OUT of order (zoals misschien gezien). En ik ga vrijdag avond al naar een ander terrein (Daarle) voor de rest van het weekend. Er zijn wel wat meer mensen uit Utrecht. Hopelijk heb je meer geluk!!

Volgende keer mag je mee :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Sadiek
@Lukas Damn... dat is balen. Succes met het herstel!

Aan de andere kant, kan je wel meteen je eerste badge verdienen die er volgens mij nog maar weinig hebben: "In het gips" :p ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lukas en Jan
Goede avond! Helaas realiseer ik mij nu pas dat Gasselte best onbereikbaar is voor mij i.v.m. OV wat niet vroeg genoeg rijdt (heb zelf geen auto... of anders een huurauto van 100,-), en ik zag dat er wat mensen vanuit midden-Nederland ook naar de Skirm gingen, dus bij deze is mijn vraag:

Wie kan een eenzame enthousiaste rookie oppikken vanuit Utrecht (of in de omgeving wat bereikbaar is binnen de tijden dat OV rijdt)? ;) Of zijn er nog mensen die ook nog vervoer missen en het okay vinden om een auto samen te huren (of dat je de auto van je ouders steelt maar zelf niet weet hoe je dat ding moet besturen)?

Ik heb geen extra grote bagage mee behalve een klein rugtasje, ben klein genoeg om in de achterbak te kunnen, en ben natuurlijk bereid de benzinekosten te delen. :D
Kommie precies vandaan Caspar?
 
Gaaaaast! Dit is bizar... je woont bij mij in het pand, De Zusters :p

Ik had je alleen graag mee willen nemen in m'n bus maar die is nu even OUT of order (zoals misschien gezien). En ik ga vrijdag avond al naar een ander terrein (Daarle) voor de rest van het weekend. Er zijn wel wat meer mensen uit Utrecht. Hopelijk heb je meer geluk!!

Volgende keer mag je mee :)

Wat een kleine wereld! XD En jammer, misschien een volgende keer dan inderdaad. ;) (Ik kijk uit over het parkeerterrein, dus soms stalk ik je terwijl je bezig bent met het dak van de bus. >:})

Kommie precies vandaan Caspar?

Ik woon in Utrecht (de stad zelf, in het gebied 'Transwijk/Kanaleneiland'). :)
 
Komen we praktisch langs. Mocht het niet lukken om vervoer te vinden, laat maar effe weten, dan kunnen we kijken of we je nog erbij kunnen proppen.
 
Niels Seppenwoolde, NielsHoffland and JorisvZ thank you guys for your answers. I bought my ticket immediately I saw it available so I do have gear booked and confirmed. And I already read all 7 pages and don't see anybody mentioning Amsterdam. As I can see public transport is not an option: 4 hours at best)) So if I couldn't find somebody I will just rent a car.

@Dima Wij gaan rijden vanuit Haarlem en hebben nog plek in auto. We kunnen je in Amsterdam makkelijk oppikken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en BoomSmurf
Ik ga een Auto huren vanoit Eindhoven, dus als er nog mensen meemoeten uit deze richting... lemmeknow
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Komen we praktisch langs. Mocht het niet lukken om vervoer te vinden, laat maar effe weten, dan kunnen we kijken of we je nog erbij kunnen proppen.

Prachtig! Alvast bedankt dan (als er geen anderen zijn die het beter uitkomen)! :D
 
Ben er ook bij! Eigen gear, eerste fatsoenlijke skirm :) Als er nog mensen vanuit Friesland vervoer nodig hebben, laat maar weten, heb nog 3 plaatsen over!

En err.. noob vraag van de dag.. ik zie dit evenement niet in mijn NABV evenementen lijst staan, kan dat kloppen?
 
Laatst bewerkt:
Ok guys! Fantastisch dat iedereen zo bezig is elkaar vervoer te verschaffen!! Heel cool om te zien ^_^

@Dima goed om te horen!! Wat goed hoe je de oefening in Nederlands ook gebruikt. De andere vragen zijn al beantwoord. Maar de squads worden van te voren gemaakt maar op de dag zelf pas bekend gemaakt. We wachten op dit moment op de aanmeldlijst om de squads te bouwen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Daan63