ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Ik heb Backups zat, ik twijfel alleen nog of ik zal gaan. Ik speel sinds dit jaar, nu een 5-tal skirms dus ik neem aan dat ik nog in de caterogie 'nieuweling' pas. Alleen is Gasselte vanaf de randstad zo'n p*kke-eind rijden plus na de skirm weer terug naar huis...
Ik denk dat ik zo 500-550km op één dag weg ga rijden...

Van waar in de randstad kom je?

Er kunnen nog mensen bij mij instappen in Enkhuizen (station of parkeerplaats bij mij in de buurt) of bij Lelystad (Station en/of carpool bij de Mac) heb plek voor 3 personen. Ik vraag een kleine vergoeding van 10,- voor het upgrade mijn replica fonds dan kan je heen en terug met mij mee rijden.

De huurkits zijn inderdaad uitverkocht. Hoeveel open plekken er nog zijn krijg ik nog te horen van de organisatie.

• Leuk
Waarderingen: Anton
Erg jammer, dan moet ik maar met een shotgun spelen als ik zelf geen replica kan kopen.

Ik moet even kijken waar mijn intro dan mee gaat spelen. Ik heb namelijk mijn eigen AM-013 en Bar-10, maar hier wil ik graag zelf mee spelen :p

Heeft iemand nog iets te leen? En natuurlijk als het kapot gaat word er voor betaald!

Spijtig genoeg zit ik met een vervoersprobleempje vanuit Tilburg :(

ik ga donderdag mijn vfc fps'en. gf gaf aan dat die 330 schoot maar voor double check. als die goed is heb ik mijn back-up jg g36 voor je met 3 midcaps en 3 hicaps. oftewel kan ik het pas op donderdag met zekerheid zeggen.

Als de VFC nog volledig standaard is acht ik de kans zeer klein dat die harder dan 360 zal schieten.

Van waar in de randstad kom je?

Er kunnen nog mensen bij mij instappen in Enkhuizen (station of parkeerplaats bij mij in de buurt) of bij Lelystad (Station en/of carpool bij de Mac) heb plek voor 3 personen. Ik vraag een kleine vergoeding van 10,- voor het upgrade mijn replica fonds dan kan je heen en terug met mij mee rijden.

Dat is misschien nog wel een idee. Ik kom zelf uit Uithoorn, in de buurt van Mijdrecht / Vinkeveen (A2) dus ik denk dat het makkelijkst voor mij zou zijn om dan bij Lelystad over te stappen. Ff kijken hoe ik dan alles makkelijk meeneem zodat het snel over te gooien is van de ene auto in de ander (of je moet met een busje rijden met meer dan zat ruimte achterin) en of ik dan nog een backup / loaner mee moet nemen voor mensen zonder eigen replica. (Heb een Cyma AK en P&J M4 die ik voor dat doeleinde heb aangeschaft, beide met minstens 3 magazijnen)

Ik ga vanuit Haarlem naar Gasselte. Er is eventueel nog plek in de auto.

Ik ben er ook bij vanuit Spjkenisse (paar skrims gehad nu sinds kort navb lid)en 2 skrims gedaan 1 buiten 1 binnen.