Hoe laat kun je er wel zijn Somentus?Ik kom vanuit Groningen, en de aansluiting met het OV is redelijk slecht, ik kan er niet om 08:30 zijn. Rijdt er iemand toevallig vanuit Groningen en ben je nog op zoek naar een gezellige bijrijder/DJ? Kies mij![]()
Hoe laat kun je er wel zijn Somentus?Ik kom vanuit Groningen, en de aansluiting met het OV is redelijk slecht, ik kan er niet om 08:30 zijn. Rijdt er iemand toevallig vanuit Groningen en ben je nog op zoek naar een gezellige bijrijder/DJ? Kies mij![]()
Hahaha ja kan ik wel doen. Denk dat ik daarna elke week kan skirmen dan (als je begrijpt wat ik bedoel)
Zo! Hardcore dat je je vakantie hiervoor omgooit! Awesomeoei wil graag gaan, maar ligt een beetje aan de vakantie planning (ja we gaan nog een derde keer op vakantie dit jaar). De planning is nu van 20 oktober tot en met 29 oktober. Maar daar gaan we thuis dus even mooi 27 oktober van maken zodat ik er bij kan zijn
Gelukkig zijn de vliegtickets nog niet geboekt.
Ooeh! Das n'een goeie vraag! Zou je even bij ACS moeten checken ben ik bang.Misschien een gek vraagje, maar in hoeverre is het mogelijk om op locatie te kunnen douchen? Dan kan ik na het evenement direct door naar een Halloween-feestje van vrienden![]()
Ik heb een reactie gekregen van ACS. Mochten anderen geïnteresseerd zijn:
"Ja wij hebben een douche op locatie aanwezig."
Maar de geur van een dag Skirm en is toch extra angs aanjagend?![]()
@Somentus Ik neem dan wel aan dat je gaat spelen met een huursetje en niet met een eigen replica? Want anders moet je officieel na een event eerst naar huis om je replica weer netjes op te bergen![]()
Ik heb gelukkig/helaas geen eigen replica, de intro dag wordt mijn eerste Airsoftevenement![]()
Ah kijk aan, goeie keus voor je eerste airsoftevent![]()
Dat hoop ik ook ja!