ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Somntus mijn ervaring,
Is dat ik het vaak warm heb als ik eensmaal bezig ben dus lagen aan en vaak in de loop van de dag (middagpauze e.d.) gaan er nog wel eens lagen uit., licht ook beetje aan het weer en aan wat voor soort type speler je blijkt te zijn.

Goede schoenen is altijd belangrijk rest is persoonlijk :)

Ervaring met ACN dagen is dat er altijd wel genoeg beweging is,
(stilzitten is vaak ook dat je bril gaat beslaan als je blijft bewegen veel minder :)

• Leuk
Waarderingen: Michiel en Jan
Mensen wie woont er in de buurt van Rotterdam en zou mij een lift kunnen verschaffen... op laatste moment is mijn vervoer uitgevallen :(

Link: https://mijn.nabv.nl/event/inviteguest/id/13040/key/cSZomcX0gLMDOctV7RduXlKMoMErW7Y8

Qua kleding weet ik het ook nog vrij lang uit te houden in één laag. Ik heb dan wel een vest over mijn ene laag heen. Wat een optie zou zijn is iets dat je kan uittrekken als je het te warm krijgt en weer aan kunt doen als je het koud krijgt.

Als je een camouflage jas hebt en je hebt daaronder een t-shirt of shirt met lange mouwen, zou je dat shirt uit kunnen doen en in de base leggen. Als je het koud krijgt doe je het weer aan.
In de pauze iets van een vest zodat je niet teveel afkoelt zou ook een mooie optie zijn.

Veel plezier iedereen! En hopelijk werkt het weer een beetje mee. Heeft bij criticalhit veel modderpoelen en glibberige heuvels opgeleverd. Kan helaas niet mee door gebrek aan vervoer. Tot de volgende skirm!

• Leuk
Waarderingen: mwilliam en qlymax
Ik ga om 6:15 vanuit Nieuw-Vennep naar Hoofddorp om iemand op te halen, daarna pak ik de A4, A10, A1, A28 en verder. Mocht iemand nog vervoer nodig hebben wat op die route ligt dan kunnen we mogelijk wat afspreken. Geen kosten aan verbonden en maximaal 1 persoon ivm alle gear.

Verder enorm veel zin in en ik hoop dat het weer een beetje mee zit! Ik heb nog gezocht op een stevig poncho in OD maar kon niet echt iets vinden wat me beviel.

En ik heb me laten verleiden om morgenavond eerst nog naar Running the Target in Den Haag te gaan dus ik hoop dat ik het weekend een beetje door kom. :)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hebben alle deelnemers email gehad vab de organisatie of alleen degenen met introduces? Sorry voor mijn ignorance, maar kan de ACN Introductiedag nog niet in de lijst evenementen bij de NABV vinden :(

En nog steeds ruimte over voor mensen die uit de richting Harlingen komen!

Hebben alle deelnemers email gehad vab de organisatie of alleen degenen met introduces? Sorry voor mijn ignorance, maar kan de ACN Introductiedag nog niet in de lijst evenementen bij de NABV vinden :(

En nog steeds ruimte over voor mensen die uit de richting Harlingen komen!
Link: https://mijn.nabv.nl/event/inviteguest/id/13040/key/cSZomcX0gLMDOctV7RduXlKMoMErW7Y8

Qua kleding weet ik het ook nog vrij lang uit te houden in één laag. Ik heb dan wel een vest over mijn ene laag heen. Wat een optie zou zijn is iets dat je kan uittrekken als je het te warm krijgt en weer aan kunt doen als je het koud krijgt.

Als je een camouflage jas hebt en je hebt daaronder een t-shirt of shirt met lange mouwen, zou je dat shirt uit kunnen doen en in de base leggen. Als je het koud krijgt doe je het weer aan.
In de pauze iets van een vest zodat je niet teveel afkoelt zou ook een mooie optie zijn.

Thanks Niels, die had ik gezien, maar dacht te zien dat het een pagina voor introduces was, ik ben zelf al NABV lid dus nam aan dat ik me ergens anders moest aanmelden. Heb mezelf nu maar gewoon aangemeld als introduce met mezelf als begeleider.. ;)

Thanks Niels, die had ik gezien, maar dacht te zien dat het een pagina voor introduces was, ik ben zelf al NABV lid dus nam aan dat ik me ergens anders moest aanmelden. Heb mezelf nu maar gewoon aangemeld als introduce met mezelf als begeleider.. ;)

Aah oke, je hoeft je niet aan te melden als je NABV lid bent. Zolang je een kaartje gekocht heb hoef je jezelf nergens aan te melden.

• Leuk
Waarderingen: Michiel
Ik ga om 6:15 vanuit Nieuw-Vennep naar Hoofddorp om iemand op te halen, daarna pak ik de A4, A10, A1, A28 en verder. Mocht iemand nog vervoer nodig hebben wat op die route ligt dan kunnen we mogelijk wat afspreken. Geen kosten aan verbonden en maximaal 1 persoon ivm alle gear.

Verder enorm veel zin in en ik hoop dat het weer een beetje mee zit! Ik heb nog gezocht op een stevig poncho in OD maar kon niet echt iets vinden wat me beviel.

En ik heb me laten verleiden om morgenavond eerst nog naar Running the Target in Den Haag te gaan dus ik hoop dat ik het weekend een beetje door kom. :)
Misschien off-topic, maar zou je mij kunnen laten weten (in een privé bericht) wat je van running the target vind? Het is hier dichtbij maar ken het nog niet.

Even een vraagje. Ik heb ongeveer een maand geleden via de site een ticket gekocht als intro met huurkit. Ik ben dus geen NABV lid. Het enige wat ik ontvangen heb was een bevestigingsmail van betalen. Onderaan de mail staat dat ik een NABV introbewijs nodig heb. Had ik deze moeten krijgen of moet ik hier nog iets voor doen. Het enige bewijs wat ik nu heb is de betaalbevestiging.

Alvast dank!

als het goed is is dit met je legitimatie voldoende de betreffende organisatie meld je aan als introduce en is ook hun verantwoording in dit geval
Ik zeg tot morgen