ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Ik ben tot mijn knieen in de sloot gegaan om de fles te pakken, welke later de verkeerde bleek te zijn. Maar we hebben wel het bos een beetje opgeruimd. Weet niet of ik dan op beeld sta.

Volgens mij hadden we zelfs 8 flessen verzameld die niet tot de objectives behoorden. :D

Edit: typo

Laatst bewerkt:
Alle mensen van ACN en de ondersteunende mensen hartelijk dank voor een geweldige dag. Leuk gespeeld, leuk om weer een hoop nieuwe mensen te ontmoeten of gezichten bij namen te kunnen plaatsen. En ook de weergoden bedankt voor het drooghouden.:)

Als eerste iedereen super bedankt voor de onwijs gave dag gisteren! Zowel de deelnemers, ACN'ers en ACS.

Het was voor mij de eerste keer aan de organisatorische kant van een skirm samen met ACN en dan in dit geval als pers. Ik vond het super gaaf om een skirm eens van "buitenaf" te zien en te volgen. Hoe dicht sommige squads bij hun objective waren zonder dat ze het zelf doorhadden haha.
Tevens was het voor mij de eerste keer om het airsoften vast te leggen op camera. Ik moest dus even wennen en mijn draai vinden, maar ik denk dat ik aardig wat toffe plaatje heb weten te maken.

Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk mensen op beeld vast te leggen. Please don't shoot me als ik je gemist heb, dat hebben mensen gisteren al genoeg gedaan :P ;) hahaha

Als Squadleader van Wolf 1 heb ik het ook erg naar mijn zin gehad. De feedback die ik kreeg van de intro's uit mijn squad waren ook erg positief. Ik denk dat ACN een goed beeld van airsoft volgens hun idee/filosofie heeft kunnen neerzetten. Laten we hopen dat we op basis hiervan meer enthousiaste airsofters kunnen betrekken bij deze mooie sport.

Geweldige dag gehad als SL van Wolf 2. Heerlijke missies, samenspel en een geweldige groep mensen.

Bedankt allemaal.

Jammer dat iedereen bij jouw in de rij ging staan (en wij als wolf 5 maar 5 personen hadden :P) nee zonder gekheid leuk groepje leuke missies beetje als kleineren squad juist in de actie kunnen komen door dat wij niet zoveel opvielen :).
Mooie dag leuke mensen leren kennen en leuke verhalen gehoord hoop intro's geprobeerd te helpen waar het kon info actie replica laten voelen en schieten etc)
Voor mij een leuke dag zoals ik ooit mijn 1e dag bij ACN heb beleefd en toen ben gehlopen met uitleg
zo heb ik juist andere proberen te helpen op deze dag ik hoop dat ze dit ook zo ervaren hebben.

en mijn meerijder misschien ook wel outdoor gek gekregen i.p.v. indoor :)

Wat geweldig om al de enthousiaste reacties te lezen in dit topic!!! Super <3

Wat ik ook ontzettend leuk vond waren wat bekende gezichten of mensen die aangaven al eerder geweest te zijn. Wat @jurgen aangeeft is echt awesome. Dat is een mooie bijvangst van mensen met eigen gear, die stiekem iets ervarener waren dan wij hadden bedacht. Maar werkt wel perfect in dit geval!

Via deze weg in ieder geval nogmaals iedereen bedankt voor het enthousiasme en fairplay. Het was weer een fantastische dag! :D Ik heb echt mooie acties opgezet zien worden. Mooie inter squad teamwork, acties volgens het boekje, acties iets minder volgens het boekje. Iets dat altijd terug kwam waren de blije gezichten en goede sfeer!

De ervaren spelers bedankt voor het begeleiden van de introducés en het leuk mee doen! Alle introducés bedankt voor jullie aanwezigheid en hopelijk tot ziens!!

We hebben intern ook al gefeedbacked maar ben benieuwd of mensen nog iets hebben wat ze een volgende keer echt anders willen zien. Dan kunnen we daar rekening mee houden.

Super leuk om zo als intro mee te kunnen doen met deze goede teamplay. Leuk om te zien dat er veel coördinatie en samenwerking is, voor mij maakt dat het spel veel meer betrokken.
Als lid van Wolf 5 (met een opeartor als squadlead ;)) een hele leuke dag gehad, bedankt mannen!

Hopelijk snel weer z'n potje teamplay!

Volgens mij heb ik vandaag het beste geslapen sinds jaren, min de spierpijn dan... :D Het was inderdaad -zoals iedereen zegt- een geweldige dag met perfect weer (geen regen en koud genoeg om niet al te oververhit te raken) en gezellige mensen. :) Heel cool om te zien dat iedereen samen wilde werken, ook met het vervoer en uitlenen van spullen, en er zover ik weet niemand was buitengesloten! Nogmaals heel erg bedankt @Dima en degene die zijn hoed kon uitlenen zodat ik niet een lopende blauwe pilaar meer was. :p

Het enige vervelende was dat je soms niet kon zien of iemand een bandje of geen bandje had, waardoor ik op een moment met iemand in een gebouw stond, we iets van 3 seconden naar elkaar keken voor een bandje, en daarna "pang!" hoorde, wat daarna toch een teamkill bleek te zijn sinds geel op licht-groen niet zo goed werkt. XD Gebeurde mij iets van 3-4 keer totdat de "Phantom!" schreeuw-tactiek werd ingezet. Misschien dat roze/lichtblauw bandjes, met het ene team de bandjes aan de linker arm, en het andere team de bandjes aan de rechter arm beter werkt. :P

(Dat wordt Stu-fi opsparen... maar nog bedankt voor de tip over Taiwangun.com van degene op de parkeerplaats :))

Ik vond het als klein beetje ervaren speller 6 keer geskrimt ofzo,
Juist leuk en zoals al eerder aangegeven geprobeerd om mensen te helpen (waar ik dat kon hopelijk hebben ze het ook zo ervaren)
Vond de 1e keer met ACN gewoon leuk leuke missien leuk aansturing daarom om teruggekomen om weer hiervan te genieten en eigenlijk beetje mensen te helpen.

Wolf 5 was klein maar fijn, toch Ernstjan

veranderd zien niet heel veel enige wat lasting was met de bandjes (wel of geen bandje als ze slim waren gingen de gene met bandje met links naar je toe staan had je geen idee of ze bandje hadden of niet.
Ik zeg volgende keer of 2 bandjes en geen bandjes
OF bijvoorbeeld geel rood en geel op rechts rood op links

zodat als je iemand tegenkomt je altijd welke arm je ook ziet, Weet of die bij je hoort of niet :)

De rest genoten van de dag en de mensen en hopelijk mijn team genoten en en ander ook van mij.
vind ik ook belangrijk buiten dat je elkaar met 6mm witte balltjes het leven aan het zuurmaken bent,
Vind ik het net zo belangrijk dat het een zeer aangename sociale en gezellige dag is geweest.
En zo heb ik zaterdag wel wederom ervaren bedankt ACN voor de wederom super dag

Laatst bewerkt:
Over de bandjes: Er waren jammer genoeg te weinig bandjes om beide teams te voorzien van bandjes. Om squad-leaders herkenbaar te maken hebben we ze ook bandjes gegeven (groen). Wat helaas wel voor verwarring heeft gezorgd idd.

Hey hey everyone!

I had a very nice weekend so I want to say big thanks to all who made this event possible. I had a ton of fun and my application to NABV is already in progress) Go go Phantoms!

And my learning of Dutch got one more purpose:)
Hi Dima!

Goed om te horen! Je hebt er in ieder geval een hoop voor geregeld om erbij te kunnen zijn! Dedication to the max! ^_^ Dan is het wel fijn dat het leuk is geweest en het tenminste niet voor niets is gedaan.

• Leuk
Waarderingen: Caspar en Lockheed
hoi @Dima ,

Leuk dat je het leuk vond,
Volgens mij hebben wij in de pauze nog met elkaar zitten praten? (in het engels dat weer wel :P)

Hé allemaal! Heb een erg tof weekend gehad! Vrijdag aangekomen op Bunker Hill voor de gezelligheid, zaterdag samen met @Tactical Bear vroeg vertrokken naar Gasselte voor de ACN Introdag (en zondag nog Bunker Hill meegepakt, maar dat terzijde) :-)

Zat bij Wolf 2 met ons aller @Boudewijn als SL; toffe gozer waar ik al vaker onwijs lekker mee gespeeld heb. Complimenten aan z'n communicatie, gezelligheid, open staan voor initiatief van ook de intro's en het op sleeptouw nemen van de mannen en vrouwen die airsoft graag willen ontdekken!

Sowieso wil ik iedereen bedanken voor de toffe dag en de FAIRPLAY (dat zie je helaas niet vaak meer; zo'n 'eerlijke' dag!). Uiteraard ook ACN bedankt voor het organiseren, en @Michiel onze CO met 24 porto's, 16 PTT's en 38 Headsets, haha! :-) Zag er heerlijk druk en belangrijk uit allemaal.

Ikzelf ben sids kort een YouTube-kanaal gestart en heb deze dag vastgelegd met m'n GoPro; zal na de Edit de link hier posten!