AEG KEUZE

Welke moet ik kiezen


  • Totaal aantal stemmers
    2

OGCasuall

New Member
24 jan 2017
1
0
Trophies
1
hallo,

ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.

ik wil een nieuwe AEG kopen en zit heel erg te twijfelen tussen de tokyo marui m4 sopmod next gen of de krytac warsport lVOA-c.

ik vind de recoil wel heel erg gaaf en leuk te gebruiken maar aan de andere kant is de krytac ook super AEG maar ik kan helaas niet kiezen

Wat is jullie mening over deze 2 AEG's en heb je misschien zelf een AEG Die in deze catergorie valt dat ook een goede keuze zou zijn?
 
Zijn beide goede replica's. Denk dat het persoonlijk is welke je kiest... En verwacht niet teveel van een elektric blowback. Als je recoil wilt moet je hpa nemen :)
 
Beiden zullen out of the box ongeveer even ver schieten. Ik zou eerder jezelf de vraag stellen of je de meerprijs van de maruimagazijnen wilt betalen. Daar krijg je dan natuurlijk een werkende bolt stop en (een beetje) recoil voor terug maar is dat de meerprijs waard?
 
Inderdaad wat @Oddball zegt. Er zijn dan wel magwell converters voor zodat je standaard STANAG mags kan gebruiken in de recoil shocks, maar dan verlies je de bolt stop feature van de TM weer en had je net zo goed een Krytac M4 kunnen kopen.