Airsoft noob

Ik ben ontmaagd:p:D
Erg leuke dag gehad! Beetje warm. Ik was in t begin nog erg enthousiast met duiken en rennen etc maar eind van de dag was iedereen wel op. Niet gek met 30graden natuurlijk. Heb paar mensen geraakt en ook een aantal weer tot leven geholpen.;)
De braadworst was ook lekker:D
Aangezien dit de eerste x airsoft voor mij was zijn me wel paar dingen opgevallen, -99% speelt eerlijk
-130spelers aanwezig, veel meer dan ik verwacht had.
- relaxte sfeer
- Veel verschillende games gespeeld, TDM, CTF, DOMINATION, en nog twee verschillende bom games. Geen idee hoe die genoemd worden.
- BB's doen niet echt pijn. Hooguit een seconde als je er meerdere kopt en dit van dichtbij is.
Heb wel een bloedneus omdat ik een bb tegen schot van mn neus kreeg, die voelde ik wel.:Do_O:p

Ik heb de volgende alweer geboekt.:)
Zondag 29.07.2018 maar dan "5blocks" Weeze.
 
Vandaag de stf/12 shotgun gekocht. Erg degelijk ding voor die prijs!
Ik heb ook nog een reddot voor op m'n M4 gehaald. Helemaal happy:cool::D
 
Spring.
Zat heel even te twijfelen tussen pistool en shotgun... (als sidearm) maar shotgun vind ik zo veel vetter:cool::D
Nog een x een rugzakje oid halen voor op de rug waar die in kan en bij cqb... tadaaaa!!! :p:cool:o_O hehehe
 
Spring.
Zat heel even te twijfelen tussen pistool en shotgun... (als sidearm) maar shotgun vind ik zo veel vetter:cool::D
Nog een x een rugzakje oid halen voor op de rug waar die in kan en bij cqb... tadaaaa!!! :p:cool:o_O hehehe

Een snelle transitie tussen main en secondary zit er dan niet in, maar ieder zn ding natuurlijk :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Daarom zat ik ook te twijfelen, maar omdat ik het nut niet zie van snel wisselen van geweer naar pistool. Ik bedoel ik speel alleen buiten, en voor ik een gebouw betreed is het ff shottie uit scabbard halen en gaan. Kost wel meer tijd natuurlijk maar ben toch nog noob hehehehe.
Ik haal in de toekomst nog wel x een pistool omdat mn set dan compleet is. Maar shottie is gewoon cool:cool::D
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
En zojuist een scabbard gehaald. Passen beide replicas in (1tegelijk) dus dat is erg fijn! Ook nog een masker gehaald. Nu wel ff uitgekocht. Veel te veel geld uitgegeven hahahaha.
 
Laatst bewerkt:
Die shotgun ziet er wel vet uit zeg. ;)
Heb zelf ook een shotgun in een scbbard op m'n rug in m'n cqb loadout, niet zo praktisch, maar wel erg gaaf om mee te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wat zijn voor jou de nadelen/voordelen aan rondlopen met een scbbard? Ik ga er zondag eerste keer mee op pad. Het leek mij fijner dan rondrennen met 2slings...
Ik zal wel minder bewegelijk zijn met die scbbrd en zal iets minder comfortabel zitten maar net wat je zegt, lijkt mij ook erg gaaf om mee te spelen.
Heb youtube gekeken en daar kwam ik tot conclusie dat je m op best veel manieren kan dragen... of t ook allemaal even praktisch is durf ik (nog) niet te zeggen.
 
Vandaag weer potje airsoft gedaan in Weeze. Scabbard werkt prima buiten. Indoor is knudde. Ben als een echte noob een x blijven hangen in de deuropening:eek::p Ik ga er nog een sling aan bevestigen, zodat ik m als "rugzak" kan dragen.
De shotgun schiet erg lekker. Meter of 25 erg accuraat. Het pompen geeft een echte kick, vooral midden in de aktie. Wmb zeker een aanrader, erg hoge funfactor!!! Sommige spelers zijn wel triest. "Hoevaak moet ik je raken", zegt hij tegen moi... dude je schiet als een bitch, je hebt me niet geraakt. Geloof me ik speel eerlijk anders speel ik niet (Rotte appels houd je altijd denk ik). Heb hem wel flink gepoft met mn shottie:D
Heb me wederom erg vermaakt. Ik en een teammaat werden omsingeld door meerdere tangos, wij rennen door t bos terwijl we heeeeeeeeel veel bb's ontweken. Ging goed totdat we op nog een groep van 6 stuiten. Dikke paniek hahahaha. Als dat op film stond was geniaal geweest:cool::D
Kijk weer uit naar de volgende x maar helaas weer twee weken wachten.
PS, snipers zijn iri:mad: (Wel grappig die gillysuits, wandelende struiken zijn t:p)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter, Jan en Crix
Inderdaad goed de duitse regels in de gaten houden, ook wat vervoeren betreft zijn we wat strenger dan hier, zo moet je bijvoorbeeld de aankoopbewijzen bewaren et cetera. Oh en ik zie niet hoe jullie nog zonder speedloader kunnen. Voor een paar euro heb je er al een en je hebt een mag in een halve minuut gevuld ipv een half uur. ;)
 
Heb na een dag ook speedloader gehaald... zonder is niet te doen, was na 8 bbs wel klaar ermee hahaha (noob):p
 
Welkom hier op het forum! Pijnloze ontmaagding gehad ;)?

Weeze is een mooi veld overigens. Veel plezier daar! Vragen zijn ook al beantwoord zie ik; let inderdaad goed op de Duitse regels die voor jou gelden. Zijn een stukje strenger dan hier voor een NABV-lid in Nederland.

Mocht je overigens nog wat beelden willen zien van Airsoften als Assault-speler (in tegenstelling tot de dertien-in-een-dozijn Snipers), check m'n video's dan eens (hieronder in de handtekening).

Tot op een veld in Nederland!
 
Heb aan m'n ontmaagding een bloedneus overgehouden (beetje bloed, hoe toepasselijk:p). Heb net wat filmpjes bekeken van je. Idd weer wat anders dan enkel snipers. Keep up the good work joris/bigshot!:D
Ik ga volgende week zaterdag weer naar Weeze, 5blocks dit keer. Toch erg fijn twee velden op nog geen 30minuten rijden.
Ik ga binnenkort denk ik ook maar m'n nabv ldmtschp aanvragen, kan ik ook een keer nederland onveilig maken:p Lijkt me ook leuk om de personen achter hun profiel te leren kennen, ik ken er nu één irl en dat is een leuke kerel. Ben benieuwd naar de rest... damn sounds gay:p:D