Airsoft pech

De Specna Midcaps gaan allemaal terug en ik stap over op Ares mags.

De hi capa ligt bij Firesupport. De hamer is gebroken maar de replica is open geweest volgens hun dus geen garantie. Heb alleen de replica nooit open gemaakt, alleen de slede verwijderd om te kijken, en verder niets. Nieuw onderdeel is besteld bij TM maar gaat een paar weken duren, en dan komt de rekening nog na. Bagger.

De magazijnen van de ASG kan ik schijnbaar bij mijn groothandel halen dus dat is een geluk, scheelt me een boel centen. Ga zaterdag weer CQBen met alleen mijn MK23 met 3 mags.

De hobby blijft geweldig en verslavend, de community hier geweldig (@BoomSmurf was vorige keer ook mee skirmen, supertof) en uiteindelijk komt alles wel weer goed.

Jee, als je toch niet eens meer de slide mag verwijderen. :( Balen man. Hoop dat het netjes wordt opgelost.

Lekker... En GBB's kunnen er al zo goed tegen als je ze niet onderhoudt. Hoe moet je anders de boel insmeren?

@Boudewijn: Hobby is zeker verslavend en als ik niet aanstaande zaterdag in Duitsland zou zijn, zou ik ook zeker weer meegaan. Indoor CQB met alleen side-arm is prima te doen, zoals ik zelf ook ervaren heb toen die air-leak in mijn M4 mij deed besluiten om hem ingepakt te laten. Neem volgende keer gewoon mijn MP7 mee (die is ook nog eens heel lekker kort). Tot binnenkort!