Airsoft winkel/webshop in Zeeland

Wat zou er moeten komen en wat zou er aangeboden moeten worden

  • Webshop met afhaal mogelijkheid

    Stemmen: 0 0,0%
  • echte winkel met openingstijden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Replica's

    Stemmen: 0 0,0%
  • standaard gear

    Stemmen: 0 0,0%
  • ammo en magazijnen

    Stemmen: 0 0,0%
  • assortiment van losse artikelen zoals holsters, dots enzovoor

    Stemmen: 0 0,0%
  • Speciale merken ?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeeland tactical

    Stemmen: 0 0,0%
  • andere naam

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0

Sdebuck

New Member
19 aug 2023
4
0
Mede airsofters

Wil graag jullie opinie weten of dat we een webshop met afhaal mogelijkheid of een effectieve shop nodig hebben in Zeeland.
Heb verschillende mogelijkheden die in de loop van dit jaar actief worden waar ik op in wil spelen.

Ik weet mochten er replica aangeboden worden zal daar eerst een opleiding voor gevolgd moeten worden dat zou eind dit jaar weer van start gaan.

Zitten te denken aan de naam Zeeland tactical

Hoor graag jullie meningen en eventuele aanvullingen/opmerkingen
 

Bijlagen

  • 3dd4b338-dbfb-4617-959d-273ebb1577e8.jpeg
    3dd4b338-dbfb-4617-959d-273ebb1577e8.jpeg
    14 KB · Weergaven: 6
Ik vind dit nogal lastig. Ik heb vraagtekens of dit gaat werken.

Probleem momenteel met Zeeland is, als de kaart op de website van de NABV bekijk, er eigenlijk geen airsoftvelden zijn in Zeeland. Kort door de bocht misschien, maar toch.

Daarbij zit de Belgisch grens relatief dichtbij. Daar zitten velden en airsoftwinkels, welke soms ook nog eens net een beetje voordeliger kunnen zijn als Nederland. Ook zit er in Belgie best wel wat airsoftkennis.

Het is mij verder al een paar keer opgevallen dat bepaalde specifieke airsoft artikelen goedkoper zijn in Belgie als in NL. Tuurlijk, er zullen ook wel artikelen zijn waar dit andersom werkt, maar toch.

Ik denk dat goed is dat je eens contact zoekt met de NABV. Misschien kunnen ze helpen een beter inschatting te maken van je verkooppubliek, aangezien ik niet helemaal duidelijk heb hoeveel airsofters er sowieso in Zeeland zitten.

Verder is het zo dat webshops ook gewoon thuis kunnen leveren, ook bij iemand in Zeeland. Zowel vanuit Belgie als in NL.
Airsoft Techniekers die kunnen sleutelen aan replica's zijn misschien wel intressant, maar ik vraag mij dan ook weer af of de kosten van de gehele opleiding om uiteindelijk legaal te mogen sleutelen aan replica's het wel waard is. Zeker als dan ook weer blijkt dat als je net even de grens overstapt, je die opleiding helemaal niet nodig hebt om te sleutelen aan replica's.

Denk er eens goed over na, zou ik zeggen en zoek zoveel mogelijk informatie over je markt, voordat je ergens aan begint.
 
Hey ik snap je volkomen.

België is idd vlakbij en veel leveren idd vaak snel thuis.
Ken een aantal airsofters die het vaak lastig vinden om die stap te maken voor naar een winkel te gaan waar ze een eind voor moeten rijden.

Er is een grote mogelijkheid dat er toch een locatie komt in zeeland maar daar is nog niet veel over bekend. Dat zou een van de redenen zijn waar ik wil op in wil spelen met daarmee een mogelijkheid om samen te werken ermee.

Woon zelf in Zeeuws Vlaanderen. Dichtsbijzijnde winkel is ongeveer een 45a50 min rijden in België.
In Nederland is dat al 1,5 uur ongeveer.
Veel airsofters uit Zeeland vinden dat een obstakel om dat te doen vandaar dat ik wil kijken of ik daarmee wat kan betekenen.
 
Ken een aantal airsofters die het vaak lastig vinden om die stap te maken voor naar een winkel te gaan waar ze een eind voor moeten rijden.

Woon zelf in Zeeuws Vlaanderen. Dichtsbijzijnde winkel is ongeveer een 45a50 min rijden in België.
In Nederland is dat al 1,5 uur ongeveer.
Veel airsofters uit Zeeland vinden dat een obstakel om dat te doen vandaar dat ik wil kijken of ik daarmee wat kan betekenen.
Ik wil niet heel vervelend overkomen, maar als 45/50 minuten of 1,5 uur te ver rijden is, dan vraag ik mij toch sterk af of het wel handig is voor iemand om te beginnen met airsoft. Ik vind dat soort reistijden voor airsoft relatief standaard, ben ik bang.

Reizen naar een skirmlocatie hoort nu eenmaal ook bij airsoften: je zit al zo aan minimaal een uur reistijd als je jezelf niet te veel wilt verbinden aan 1 organisatie/veld.

Als dat een obstakel is, dan kun je in mijn ogen beter niet lid worden van de NABV....
Er is een grote mogelijkheid dat er toch een locatie komt in zeeland maar daar is nog niet veel over bekend. Dat zou een van de redenen zijn waar ik wil op in wil spelen met daarmee een mogelijkheid om samen te werken ermee.
Een samenwerking met skirmveld is wel iets wat kan helpen in het geheel; daar ben ik het wel mee eens.

Maar dan moet dat veld er wel echt komen. Dat blijkt in NL toch vaak een relatief lang en moeizaam proces....